На сайті Верховної Ради України зареєстровано петицію Всеукраїнської ради директорів шкіл естетичного виховання з проханням не приймати законопроект «Про освіту», що передбачає створення сертифікаційних центрів, які будуть надавати дозвіл педагогічним працівникам позашкільної освіти на здійснення педагогічної діяльності
На сайті Верховної Ради України зареєстровано петицію Всеукраїнської ради директорів шкіл естетичного виховання з проханням не приймати законопроект «Про освіту», що передбачає створення сертифікаційних центрів, які будуть надавати дозвіл педагогічним працівникам позашкільної освіти на здійснення педагогічної діяльності.
Зокрема, автор петиції, Голова Всеукраїнської ради директорів шкіл естетичного виховання Олександр Шаліт, наголошує на тому, що запровадження сертифікаційних центрів, які будуть надавати дозвіл педагогічним працівникам позашкільної освіти на здійснення педагогічної діяльності, "зруйнує всю систему закладів дитячого позашкільного виховання".
У петиції також висловлено прохання залучити до розробки цього законопроекту фахівців, які працюють в позашкільних навчальних закладах.
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу