Незважаючи на те, що дошкільнята поняття не мають, що таке статистика, не проводять експериментів і, звичайно, не відвідують наукових конференцій, мислять і пізнають навколишній світ вони так само, як і вчені.
Діяльність більшості вчених пов'язана з проведенням експериментів і аналізом статистичних закономірностей. Результати дослідження Елісон Гопник з Каліфорнійського університету, показали, що діти здатні розуміти статистичні закономірності на несвідомому рівні і застосовувати отримані дані для вирішення своїх завдань. Крім того, діти, як і вчені, вчаться один у одного.
Елісон Гопник провела простий експеримент. 2-4-річним дітям показали цікавий пристрій, яке починало світитися і програвати мелодії, якщо на нього ставили конкретний предмет. Причому, один з предметів змушував пристрій світитися і грати в двох спробах з трьох, а другий ― вмикав музику і вогні тільки в двох випадках з шести. Продемонструвавши це, Елісон віддала пристрої маленьким дослідникам.
Той, хто знайомий з поняттям статистики, без сумніву вибрав би перший предмет для гри. Однак, незалежно від свого віку навіть малюки, які нічого не тямили у математичній статистиці, зробили саме такий вибір.
Статті за темою
Усі статті за темоюВід рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2738
Вивчаємо новий Державний стандарт дошкільної освіти
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
78
Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1695
Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107389
Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події
Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4104
