Без інтернету молодь відчуває себе розгубленою

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Всесвітня павутина надає молодим людям практично всю необхідну інформацію ― починаючи з рецептів приготування їжі і закінчуючи симптомами захворювань

Опитування, проведене лондонським Музеєм науки серед тисячі повнолітніх показало, що 80% респондентів у віці до 25 років відчувають себе розгубленими без доступу до інтернету.

Всесвітня павутина надає молодим людям практично всю необхідну інформацію ― починаючи з рецептів приготування їжі і закінчуючи симптомами захворювань.

Серед тих, хто старше 25 років, відсоток «залежних» від інтернету нижче ― 60%.

Кожен третій вибрав би інтернет замість телебачення,  а 60% називає мережу «одним із найважливіших винаходів минулого століття». Половина опитаних жінок старше 25 років вважає інтернет основним джерелом інформації для постановки діагнозу, серед тих, хто молодше 25 років, показник досягає 60%.

40% використовує інтернет для пошуку рецептів, близько 33% шукає на сайтах спосіб полагодити що-небудь. Крім того, жінки в два рази частіше використовують інтернет для пошуку обручки, в той час як чоловіки воліють займатися такою діяльністю «вживу».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282507

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
78

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110455

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді