Світовий освітній форум завершився

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Форум відбувся за підтримки Міністерства закордонних справ та у справах співдружності, Департаменту освіти, Департаменту з питань бізнесу, інновацій та навичок, Британської Ради та постійних партнерів проведення заходу.

У Лондоні (Великобританія) проведено Світовий освітній форум «Політика для кількості, якості та впливу».

Про це повідомила прес-служба Міністерства освіти і науки, молоді та спорту.

Форум є важливим заходом, що традиційно проводиться на рівні міністрів освіти країн світу та їхніх делегацій, з метою визначення подальшої освітньої політики. Основними питаннями для обговорення стали: обмін досвідом, реалізація успішних прикладів стратегії національної освітньої політики, а також актуальні проблеми і виклики, шляхи їх подолання.

«Українська делегація ознайомилася з особливостями сучасної освітньої політики Великобританії та специфікою навчання у школах, коледжах, університетах», ― сказано у повідомленні.

Також під час Форуму також розглядалися інноваційні моделі навчання, які сприятимуть покращенню якості та мати позитивний вплив на освіту. Серед них – широке використання інформаційних технологій.

На завершення Форуму міністри освіти з різних країн та інші доповідачі поінформували про плани щодо національної політики у сфері освіти на 2013 рік у показниках кількості, якості та впливу освітньої стратегії та політики на підвищення якості викладання та навчання.

Окрім того, з 30 січня до 2 лютого 2013 року у м. Лондон також проведено Британську виставку освітніх технологій та тренінгів (The BETT show) – щорічний захід, присвячений ознайомленню освітян з можливостями інноваційного використання новітніх технологій у навчальному процесі. Про важливість виставки ВЕТТ свідчить і місце її проведення – Міжнародний виставковий центр Лондона ExCeL London, що сприяє підвищенню популярності заходу.

Виставка освітніх технологій та тренінгів проводиться з 1985 року. Цьогоріч участь у виставці взяли близько 700 компаній, понад 30 000 відвідувачів ознайомилися з новітніми досягненнями повідних британських та світових компаній, які пропонують інноваційні технологічні рішення для покращення навчального процесу та підвищення інтересу учнів до навчання.

Під час виставки відбулося близько 150 тренінгів для продовження професійного розвитку освітян. Так, у рамках програми «Партнерство в навчанні» низку заходів проведено компанією Майкрософт. Найбільшою популярністю користуються навчальні семінари для керівників шкіл і педагогів, які мають на меті організувати обмін досвідом навчання за допомогою ІКТ та формування в учнів навичок ХХІ століття. Під час інтерактивного ігрового навчального семінару-практикуму «Партнерство в навчанні» освітяни ознайомилися з особливостями використання програмного забезпечення Microsoft у навчальному процесі.

Британська Рада спільно з компанією Майкрософт провели Брифінг лідерів освіти, в якому взяли участь міністри та політики у галузі освіти. Метою заходу стало обговорення можливостей покращення навчання та інновацій в освіті, проведення дебатів щодо використання новітніх технологій.

Майкл Керріер, директор Департаменту з інновацій та партнерства Британської Ради, під час свого виступу «Можливості доступу до вивчення мови за допомогою портативних та мобільних пристроїв» розповів про користь зазначених технологій для вчителів. За його словами, навчання не обмежується заняттями у класі; учні можуть користуватися новітніми технічними досягненнями для підвищення рівня освіти під час поїздок, у транспорті. Тобто, мобільні технології можуть використовуватися як додатковий засіб навчання.

У рамках Виставки проведено дводенну конференцію «Нові технології у вищій освіті», яка була присвячена питанням ефективності освіти, підвищення рівня освіти, використання інноваційних освітніх рішень та ІКТ. Зокрема, наголошувалося на необхідності зміни стратегії вищих навчальних закладів в усьому світі та підтримці постійного розвитку технологічної інфраструктури, використанню електронних навчальних ресурсів та цифрового контенту.

Важливість вивчення основ програмування у початковій школі обговорювалася під час тренінгу «Програмувати або бути запрограмованим». На практичному занятті вчителі початкових класів ознайомилися з деякими безкоштовними он-лайн ресурсами (мова візуального програмування, інструменти для створення власної веб-сторінки), які дозволяють учням опанувати навички з основ програмування.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110389

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47438

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11599

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді