Побачив світ лютневий номер журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На сторінках цього числа знайдете майстер-клас із формування у вихователів мультисенсорного підходу до організації освітнього процесу, навчитеся розпізнавати, який канал сприймання є провідним у тієї чи тієї дитини, що значно полегшить взаємодію з кожним дошкільником.

Вийшов друком журнал №2 «Вихователь-методист дошкільного закладу».

Продовжуючи давати рекомендації щодо реалізації змісту Базового компонента дошкільної освіти, у цьому числі зосереджено увагу на реалізації освітньої лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі».

Практичні поради наших авторів знайдете у публікаціях «Методичні аспекти реалізації освітньої лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» та «Конструктори LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку». Про можливості використання LEGO-конструктора як дидактичного засобу ви також дізнаєтеся зі статті «LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи».

Сприятливим середовищем для корекційної роботи з дітьми, які мають особливі потреби, зокрема вади зору, є сенсорна кімната. Про особливості обладнання такої кімнати та про специфіку організації занять у ній ідеться у статті «Сенсорна кімната як засіб оптимізації корекційної роботи з дітьми, які мають вади зору».

На сторінках цього числа знайдете також майстер-клас із формування у вихователів мультисенсорного підходу до організації освітнього процесу, навчитеся розпізнавати, який канал сприймання є провідним у тієї чи тієї дитини, що значно полегшить взаємодію з кожним дошкільником. Також радимо скористатися тестом для самодіагностики, щоб перевірити власні знання чи організувати перевірку рівня сформованості знань педагогів з питань сенсорного виховання дошкільників.

Успішність і міцність оволодіння дітьми навчальним матеріалом залежить від уміння педагога правильно дібрати методи і форми роботи, особливо коли йдеться про вивчення з дітьми складних явищ навколишнього світу. Тож вихователям доцільно засвоїти покроковий алгоритм ознайомлення дошкільників зі складними явищами навколишнього світу.

«Іще для вас методичні поради щодо відзначення у дитячому садку Міжнародного дня птахів, а також сценарій розваги для старших дошкільників «Співом солов’їним йде до нас весна, гомоном пташиним повниться земля», ― зазначили у редакції журналу.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічне навантаження та оплата праці вчителів: відповідаємо на запитання

Чи не найбільше запитань, які надходять до нашого видавництва, стосуються оплати праці педагогів та педагогічного навантаження. Розглянемо найпоширеніші. Відповіді — за матеріалами журналу "Практика управління закладом освіти"
3366

Тижневе навантаження педагогів: зміни у дошкіллі

З’ясуємо, як змінилося педагогічне навантаження працівників закладів дошкільної освіти після набрання чинності новим Законом про дошкільну освіту, як співвідноситься педагогічне навантаження і робочий час. Ознайомтеся з таблицею, у якій ми порівняли нинішній обсяг педнавантаження працівників ЗДО з тим, що був раніше
54520

Строковий трудовий договір з педагогами: відповідаємо на запитання

З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
24844

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
59867

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді