У Рівненській гуманітарній гімназії головний редактор журналів «Практичний психолог: Школа» та «Практичний психолог: Дитячий садок» Тетяна Гурковська провела для колег семінар та круглий стіл.
15 березня відбулася довгоочікувана й тепла зустріч головного редактора журналів «Практичний психолог: Школа» та «Практичний психолог: Дитячий садок» із колегами ― практичними психологами загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів міста Рівне.
Тетяна Гурковська провела семінар на важливу й актуальну тему: «Психологічна готовність дитини до систематичного навчання у школі». А також під час круглого столу відповіла на численні запитання колег-читачів. «Діти раннього віку в дитячому садку: особливості взаємодії» — ця тема була широко висвітлена на зустрічі та стала предметом дискусії знавців дитячих душ.
Зустріч проходила в приміщенні Рівненської гуманітарної гімназії. І попри транспортні негаразди та примхи природи, зустріч була дуже своєчасною і теплою.
Редакція журналів «Практичний психолог: Школа» та «Практичний психолог: Дитячий садок» щиро дякує колегам за небайдужість, активність та можливість творчої співпраці, зокрема Зої Володимирівні Макарчук ― директору Рівненської гуманітарної гімназії, Людмилі Борисівні Сироті ― методисту центру практичної психології і соціальної роботи управління освіти м. Рівне та Галині Вікторівні Опанасюк ― завідувачу центру практичної психології і соціальної роботи управління освіти м. Рівне.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію