Відбулася зустріч практичних психологів м. Рівне із редакцією фахового журналу

У Рівненській гуманітарній гімназії головний редактор журналів «Практичний психолог: Школа» та «Практичний психолог: Дитячий садок» Тетяна Гурковська провела для колег семінар та круглий стіл.

15 березня відбулася довгоочікувана й тепла зустріч головного редактора журналів «Практичний психолог: Школа» та «Практичний психолог: Дитячий садок» із колегами ― практичними психологами загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів міста Рівне.

Тетяна Гурковська провела семінар на важливу й актуальну тему: «Психологічна готовність дитини до систематичного навчання у школі». А також під час круглого столу відповіла на численні запитання колег-читачів. «Діти раннього віку в дитячому садку: особливості взаємодії» — ця тема була широко висвітлена на зустрічі та стала предметом дискусії знавців дитячих душ.

Зустріч проходила в приміщенні Рівненської гуманітарної гімназії. І попри транспортні негаразди та примхи природи, зустріч була дуже своєчасною і теплою.

Редакція журналів «Практичний психолог: Школа» та «Практичний психолог: Дитячий садок» щиро дякує колегам за небайдужість, активність та можливість творчої співпраці, зокрема Зої Володимирівні Макарчук ― директору Рівненської гуманітарної гімназії, Людмилі Борисівні Сироті ― методисту центру практичної психології і соціальної роботи управління освіти м. Рівне та Галині Вікторівні Опанасюк ― завідувачу центру практичної психології і соціальної роботи управління освіти м. Рівне.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпека літнього дня в дошкільному закладі

Педагог-початківець загострено акцентуватиме на безпеці дітей під час прогулянок улітку, досвідчений — навпаки, може втратити пильність. Запропонуйте їм «золоту» середину
9717

Розвиток емоційно-вольової сфери дошкільника

Воля не виникає сама собою, її потрібно змалку формувати. Які особливості вольової сфери у дітей дошкільного віку? Як дорослі можуть сприяти формуванню в дитини емоційно-вольової сфери й таких пов’язаних із нею якостей, як самостійність, самоконтроль, стриманість?
31359

Корпоративний імідж сучасного дитячого садка

Мотивовані й творчі педагоги є ядром діяльності закладу дошкільної освіти, а їхня професійна діяльність — одним із компонентів його іміджу. Як сформувати позитивний корпоративний імідж дошкільного закладу і водночас сприяти фаховому зростанню та професійній соціалізації педагогів?
20652

Загартування дітей в дитячому садку

Загартування дітей дошкільного віку вимагає обережного підходу й відповідального ставлення. Під час гартувальних процедур дотримуйтеся загальних принципів
10868

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді