У школах планують запровадити курс з основ медіаграмотності

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти і науки пропонує запровадити в українських школах курс з основ медіаграмотності, починаючи з 2013/2014 навчального року. Про це йдеться у листі-зверненні Міністерства до регіонів.

Міністерство освіти і науки рекомендує запровадити вивчення курсу «Основи медіаграмотності» у навчальних закладах України.

У відомстві зазначають, що Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти спільно з Академією української преси та Інститутом соціальної та політичної психології здійснюється експериментальна перевірка результативності медіаосвіти в Україні та інноваційних технологій у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів.

У навчальних закладах Дніпропетровської, Миколаївської і Полтавської областей відбулися регіональні наради-семінари вчителів загальноосвітніх шкіл з метою їхньої підготовки до викладання основ медіаграмотності.

Міністерство освіти і науки рекомендує, починаючи з 2013/2014 навчального року, запровадити курс «Основи медіаграмотності». Реалізація курсу має здійснюватись за рахунок годин варіативної частини навчальних планів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282452

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
43

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110421

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді