Серед старшокласників відбувся «Всеукраїнський юнацький водний приз»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Організація Об’єднаних Націй оголосила 2013 рік роком Міжнародного водного співробітництва. У зв’язку з цим в Україні було проведено «Всеукраїнський юнацький водний приз», що є національним етапом міжнародного конкурсу «Stockholm Junior Water Prize» (Швеція).

У зв’язку з оголошенням Року Міжнародного водного співробітництва, ініційованого ООН, серед старшокласників відбувся фінал національного етапу міжнародного конкурсу «Всеукраїнський юнацький водний приз».

Захід проходив у Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут», повідомляє Міністерство освіти і науки України. Учасники представили свої шляхи вирішення проблеми питної води. На їхню думку, облаштування заповідних та охоронних зон річок є найбільш дієвим та економічно ефективним способом.

Українські школярі запропонували технічні рішення щодо раціонального використання води та методів її очищення: інноваційний проект мікроГЕС, хвильової установки, автономного пристрою для захисту водойм від замору риби, використання гідротарану як альтернативного джерела енергії, установки для опріснення води, самоочисного фільтру, використання річкового мулу як альтернативного джерела метану для опалення невеликих об’єктів тощо.

Не позбавлені почуття гумору пропозиції конкурсантів до місцевої влади встановити охоронні дошки на березі ріки з таким змістом: «Ріка Лозівка, охороняється людською совістю».

Журі конкурсу «Всеукраїнський Юнацький водний приз — 2013» розглянувши роботи, допущені до фінального етапу конкурсу, розподілило нагороди таким чином:

Гран-Прі отримала робота «Автономний пристрій для захисту водойм від замору риби» (Зеновія Швайка, учениця 10 класу, м. Львів); ІІ місце — робота «Хвильова електростанція» (Михайло Литовченко, учень 9 класу, м. Дніпропетровськ); ІІІ місце — робота «Проект мікро-ГЕС з гідравлічним п’єзокерамічним генератором» (Анюта Мулярчук, учениця 11 класу с. Дзвинячка, Борщівський р-н, Тернопільська обл.).

Спеціальні призи отримали роботи: «Самоочисний фільтр широкого застосування» (Іван Гуменюк, учень 8 класу, м. Красилів, Хмельницька обл.), «Припливна міні-електростанція» (Василь Турбін та Селіме Алієва, учні 10 класу с. Міжводне, Чорноморський р-н, Автономна Республіка Крим), «Дослідження динаміки антропогенного забруднення річки Салгир в межах міста Сімферополя» (Уляна Кушнірьок, учениця 11 класу, м. Сімферополь, АР Крим), «Гідротаран — джерело альтернативної енергії» (Вікторія Мигаль, учениця 10 класу, м. Галич, Івано-Франківсько обл.)

Спеціальну відзнаку отримали роботи: «Архетип води у сучасній вишивці» (Юлія Саприкіна, учениця 9 класу, м. Рівне), «Культура водокористування в період Кримського ханства» (Ксенія Турбіна, учениця 8 класу с. Міжводненськ, Чорноморський р-н, АР Крим), «Вивчення екологічного стану річки Ствига» (Анжеліка Лопуга, учениця 9 класу м. Рокитне, Рівненська обл.), «Природні та штучні фільтри для води. Виготовлення фільтрів в домашніх умовах» (Дар΄я Богдан, учениця 10 класу, м. Шахтарськ, Донецька обл.)

Урочистий прийом та нагородження переможців конкурсу відбудеться у Посольстві Королівства Швеція в Україні 14 травня 2013 року.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Новий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні

Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57737

Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти

Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17578

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46124

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді