Протягом травня 2013 року представники галузі освіти мають змогу долучитися до діяльності робочих груп, спрямованих на розроблення Орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів. Метою є додержання вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів загальноосвітніх закладів.
Упродовж місяця працівники освітянської галузі матимуть змогу вносити пропозиції до нових проектів Орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів для початкової та основної школи.
У Міністерстві освіти повідомили, що робочими групами із розроблення Орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти розроблено проекти відповідних вимог оцінювання для початкової та основної школи.
Метою розроблення документів є додержання державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів у системі загальної середньої освіти, відповідно до Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти, затверджених урядом у 2011 році.
Як відомо, до складу робочих груп, що були утворені у січні 2013 року, були залучені науковці, методисти та вчителі-практики, які є фахівцями з викладання певних навчальних дисциплін.
Проекти Орієнтовних вимог навчальних досягнень учнів опубліковані на сайті Міністерства освіти.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками