У Севастополі пропонують запровадити факультативний курс православної культури. Перші уроки міська влада планує провести у храмах Севастополя. Надалі передбачається створення мережі недільних шкіл.
Заступник голови Севастопольскої міської державної адміністрації Сергій Савенков повідомив про можливе введення факультативного курсу православної культури.
«Перші такі уроки могли б відбуватись у храмах Херсонес та інших храмах Севастополя. Є також необхідність у наданні Церкві допомоги у створенні недільних шкіл», — зазначив посадовець.
На його думку, 1025-річчя Хрещення Русі є унікальною можливістю для керівництва міста об’єднати людей навколо християнських цінностей та моралі. Держслужбовець зауважив, що у майбутньому це нововведення може стати платформою для формування гуманітарної політики держави.
С. Савенков вважає, що запровадження курсу православної культури у Севастополі та Херсонесі є символічним, адже саме звідси свого часу розпочалося поширення християнства у Київській Русі.
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Скористайтеся інтерактивним сервісом, щоб отримати технологічні карти страв для харчування дітей у ЗДО. Рекомендації та кілька технологічних карток скачайте зі статті просто зараз.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання