У Севастополі пропонують запровадити факультативний курс православної культури. Перші уроки міська влада планує провести у храмах Севастополя. Надалі передбачається створення мережі недільних шкіл.
Заступник голови Севастопольскої міської державної адміністрації Сергій Савенков повідомив про можливе введення факультативного курсу православної культури.
«Перші такі уроки могли б відбуватись у храмах Херсонес та інших храмах Севастополя. Є також необхідність у наданні Церкві допомоги у створенні недільних шкіл», — зазначив посадовець.
На його думку, 1025-річчя Хрещення Русі є унікальною можливістю для керівництва міста об’єднати людей навколо християнських цінностей та моралі. Держслужбовець зауважив, що у майбутньому це нововведення може стати платформою для формування гуманітарної політики держави.
С. Савенков вважає, що запровадження курсу православної культури у Севастополі та Херсонесі є символічним, адже саме звідси свого часу розпочалося поширення християнства у Київській Русі.
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення