Російський школяр розробив програму, що визначає трелі різних птахів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Школяр із Уфи (Російська Федерація) розробив програму, що дозволяє розрізняти трелі птахів. Аналіз звукових сигналів надає інформацію про видовий склад, чисельність і міграції.

Олександр Думчіков, одинадцятикласник з Уфи, презентував власну програму, за допомогою якої можна розрізнити трелі птахів.

«На даний момент програма дозволяє розпізнавати голоси 164 видів птахів, що мешкають в РФ. При цьому можливе розпізнавання внутрішньовидових трелей птахів одного виду, наприклад, тринадцять пісень солов'я», — зазначає винахідник.

Школяр використав принцип вейвлет-аналізу, тобто математичної функції, що аналізує різні частотні компоненти даних. За його словами, аналіз звукових сигналів дозволяє отримати інформацію про видовий склад, чисельність і міграції птахів.

Програма Думчікова зайняла перше місце у конкурсі «Вчені майбутнього». Зараз винахідник працює над тим, «щоб ця програма розрізняла голоси окремо взятих птахів» і над новими розробками.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282523

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
82

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110469

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді