Незабаром побачить світ свіжий номер журналу «Музичний керівник»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Невдовзі побачить світ травневий номер журналу, на шпальтах якого розкрито тему «Казка у музичному вихованні».

Незабаром вийде друком свіжий номер (№ 5/2013) журналу «Музичний керівник». Пропонуємо ознайомитися з його змістом.

У статті «Музична казка в сучасній педагогічній практиці» розкрито значення музичної казки у виховному процесі, оглянуто поетично-музичні твори з казковою тематикою професійних українських композиторів та подано фрагменти з опери-казки «Івасик-Телесик» Кирила Стеценка

Стаття «Музична казкотерапія у вихованні гармонійної особистості» присвячена передумовам формування гармонійної особистості дитини, наголошено на виховному та лікувальному потенціалі музичної казкотерапії, запропоновано авторську терапевтичну казку

«Музична лабораторія, або Давайте шуміти!» подає читачеві комплекс спостережень і рекомендацій, що базуються на багаторічному досвіді гурткової роботи з музичного виховання. Автор пропонує ознайомитися з конспектом тематичного заняття «У годинниковій майстерні» за системою музичного виховання Карла Орфа.

«Утішки й забавлянки: співаймо й бавимося разом з дітьми» — у статті підкреслено роль кумедних пісеньок — утішок та забавлянок — у процесі виховання та навчання дітей, запропоновано авторські утішки й забавлянки для дітей дошкільного і молодшого шкільного віку

Усе це та багато іншої важливої, корисної та актуальної інформації дізнавайтеся зі сторінок щомісячного спеціалізованого журналу «Музичний керівник»

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
25

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282606

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
166

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110536

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді