Невдовзі побачить світ травневий номер журналу, на шпальтах якого розкрито тему «Казка у музичному вихованні».
Незабаром вийде друком свіжий номер (№ 5/2013) журналу «Музичний керівник». Пропонуємо ознайомитися з його змістом.
У статті «Музична казка в сучасній педагогічній практиці» розкрито значення музичної казки у виховному процесі, оглянуто поетично-музичні твори з казковою тематикою професійних українських композиторів та подано фрагменти з опери-казки «Івасик-Телесик» Кирила Стеценка
Стаття «Музична казкотерапія у вихованні гармонійної особистості» присвячена передумовам формування гармонійної особистості дитини, наголошено на виховному та лікувальному потенціалі музичної казкотерапії, запропоновано авторську терапевтичну казку
«Музична лабораторія, або Давайте шуміти!» подає читачеві комплекс спостережень і рекомендацій, що базуються на багаторічному досвіді гурткової роботи з музичного виховання. Автор пропонує ознайомитися з конспектом тематичного заняття «У годинниковій майстерні» за системою музичного виховання Карла Орфа.
«Утішки й забавлянки: співаймо й бавимося разом з дітьми» — у статті підкреслено роль кумедних пісеньок — утішок та забавлянок — у процесі виховання та навчання дітей, запропоновано авторські утішки й забавлянки для дітей дошкільного і молодшого шкільного віку
Усе це та багато іншої важливої, корисної та актуальної інформації дізнавайтеся зі сторінок щомісячного спеціалізованого журналу «Музичний керівник»
Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
Скористайтеся ідеями, щоб свято Нового року було сучасним і цікавим. Скачайте сценарії новорічного свята для дітей дошкільного віку
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця