Міністерство освіти і науки України затвердило положення про дистанційне навчання (наказ № 466 від 25.04.2013 р.). Документ визначає основні засади організації та запровадження нововведення у навчальних закладах країни.
Міністерство освіти і науки України (МОН) затвердило нове положення про дистанційне навчання.
Як повідомляє Міністерство освіти і науки України, документ визначає засади організації та запровадження нововведення. Дистанційне навчання визначається як індивідуалізований процес набуття знань на базі інформаційно-комунікаційних технологій.
Дія положення поширюється на загальноосвітні школи, професійно-технічні, вищі та післядипломні заклади освіти.
У загальноосвітніх школах дистанційне навчання має організовуватися відповідно до робочих навчальних планів за умови їх адаптації до дистанційної форми навчання.
Згідно з Положенням, основною формою організації навчального процесу за дистанційною формою є самостійна робота, навчальні заняття та контрольні заходи. Основними видами навчальних занять є лекції, семінари, практичні заняття, лабораторні заняття, консультації та інші.
Для забезпечення дистанційного навчання учнів, вихованців, студентів, слухачів навчальні заклади зможуть створювати власні веб-ресурси або використовувати інші веб-ресурси.
Ознайомитись із Положенням Ви можете за посиланням.
З’ясуємо, скільки триває щорічна основна відпустка вихователя та інших педагогів, що змінилося з прийняттям закону «Про дошкільну освіту» та на які інші види відпусток мають право педагоги ЗДО
Дітям з особливими освітніми потребами дошкільного віку гарантоване законом право здобувати освіту в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти. Як комплектують інклюзивні групи та які документи подають батьки - розглядаємо в статті
Педагогічні працівники мають право на відстрочку від мобілізації. У статті йдеться про умови та порядок надання відстрочки від мобілізації вчителям та іншим педагогічним працівникам
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів затверджено МОН. Уточнимо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Опануєте алгоритм планування підвищення кваліфікації, щоб ефективно його застосовувати. Не пропустите жодного кроку та документа, коли працюватимете з педагогами