Міністерство освіти і науки України затвердило положення про дистанційне навчання (наказ № 466 від 25.04.2013 р.). Документ визначає основні засади організації та запровадження нововведення у навчальних закладах країни.
Міністерство освіти і науки України (МОН) затвердило нове положення про дистанційне навчання.
Як повідомляє Міністерство освіти і науки України, документ визначає засади організації та запровадження нововведення. Дистанційне навчання визначається як індивідуалізований процес набуття знань на базі інформаційно-комунікаційних технологій.
Дія положення поширюється на загальноосвітні школи, професійно-технічні, вищі та післядипломні заклади освіти.
У загальноосвітніх школах дистанційне навчання має організовуватися відповідно до робочих навчальних планів за умови їх адаптації до дистанційної форми навчання.
Згідно з Положенням, основною формою організації навчального процесу за дистанційною формою є самостійна робота, навчальні заняття та контрольні заходи. Основними видами навчальних занять є лекції, семінари, практичні заняття, лабораторні заняття, консультації та інші.
Для забезпечення дистанційного навчання учнів, вихованців, студентів, слухачів навчальні заклади зможуть створювати власні веб-ресурси або використовувати інші веб-ресурси.
Ознайомитись із Положенням Ви можете за посиланням.
2023 року КМУ схвалив Концепцію безпеки закладів освіти. Проаналізуємо, що передбачено нею та чого очікувати.
Переводите працівника на іншу посаду — дізнайтеся, як правильно оформити документацію
Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
Ми підготували для вас зразок оформлення номенклатури справ закладу освіти, а також підказки і шпаргалки щодо вчасної та ефективної роботи з цим документом.
Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.