Міністерство освіти і науки України затвердило положення про дистанційне навчання (наказ № 466 від 25.04.2013 р.). Документ визначає основні засади організації та запровадження нововведення у навчальних закладах країни.
Міністерство освіти і науки України (МОН) затвердило нове положення про дистанційне навчання.
Як повідомляє Міністерство освіти і науки України, документ визначає засади організації та запровадження нововведення. Дистанційне навчання визначається як індивідуалізований процес набуття знань на базі інформаційно-комунікаційних технологій.
Дія положення поширюється на загальноосвітні школи, професійно-технічні, вищі та післядипломні заклади освіти.
У загальноосвітніх школах дистанційне навчання має організовуватися відповідно до робочих навчальних планів за умови їх адаптації до дистанційної форми навчання.
Згідно з Положенням, основною формою організації навчального процесу за дистанційною формою є самостійна робота, навчальні заняття та контрольні заходи. Основними видами навчальних занять є лекції, семінари, практичні заняття, лабораторні заняття, консультації та інші.
Для забезпечення дистанційного навчання учнів, вихованців, студентів, слухачів навчальні заклади зможуть створювати власні веб-ресурси або використовувати інші веб-ресурси.
Ознайомитись із Положенням Ви можете за посиланням.
Сучасне портфоліо вчителя як презентація до атестації і не тільки — яким воно може бути? Скористайтеся порадами зі статті — і ваше портфоліо чітко й вичерпно «розповість» про ваш професійний досвід
Уточнимо, коли заплановано осінні канікули в школах у 2025 році, а також розглянемо правила безпеки під час осінніх канікул та які бесіди й інструктажі з учнями провести
Які документи оформити під час атестації педагогічних працівників? Які з них – обов’язкові, а які педагог може подати за бажанням? Про все це розказуємо у статті.
Пропонуємо огляд найпоширеніших безплатних платформ, які використовують штучний інтелект і дають педагогам змогу без зайвих зусиль створювати сучасні, цікаві, візуально привабливі презентації
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.