Українські школярі здобули перемогу на конкурсі I-SWEEEP

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Двоє українських школярів перемогли у фіналі Міжнародного конкурсу I-SWEEEP — інноваційної виставки наукових проектів. Представлені проекти були високо оцінені членами журі.

Два переможці національного етапу Міжнародного конкурсу I-SWEEEP представили Україну у фіналі конкурсу, який відбувся у Х’юстоні (США).

Як повідомляє Міністерство освіти і науки України, цьогоріч у Міжнародній Олімпіаді Проектів на тему стабільного Світу (I-SWEEEP) взяли участь 560 учнів із 68 країн світу та 41 штату США, які представляли 393 проекти.

Авторитетне журі високо оцінило проекти учасників з України, які стали призерами конкурсу.

Друге місце посіла Христина Ганзюк (м. Хмельницький) з проектом «Сапоніт — новий мінеральний сорбент багатогалузевого використання».

Станіслав Лавриненко (м. Дніпропетровськ) виборов третє місце за проект «Темплантний синтез на пінонікелю як спосіб виготовлення високоефективного окиснонікелевого електрода гібридного суперконденсатора».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282591

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
156

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді