Двоє українських школярів перемогли у фіналі Міжнародного конкурсу I-SWEEEP — інноваційної виставки наукових проектів. Представлені проекти були високо оцінені членами журі.
Два переможці національного етапу Міжнародного конкурсу I-SWEEEP представили Україну у фіналі конкурсу, який відбувся у Х’юстоні (США).
Як повідомляє Міністерство освіти і науки України, цьогоріч у Міжнародній Олімпіаді Проектів на тему стабільного Світу (I-SWEEEP) взяли участь 560 учнів із 68 країн світу та 41 штату США, які представляли 393 проекти.
Авторитетне журі високо оцінило проекти учасників з України, які стали призерами конкурсу.
Друге місце посіла Христина Ганзюк (м. Хмельницький) з проектом «Сапоніт — новий мінеральний сорбент багатогалузевого використання».
Станіслав Лавриненко (м. Дніпропетровськ) виборов третє місце за проект «Темплантний синтез на пінонікелю як спосіб виготовлення високоефективного окиснонікелевого електрода гібридного суперконденсатора».
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень