Українські школярі здобули перемогу на конкурсі I-SWEEEP

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Двоє українських школярів перемогли у фіналі Міжнародного конкурсу I-SWEEEP — інноваційної виставки наукових проектів. Представлені проекти були високо оцінені членами журі.

Два переможці національного етапу Міжнародного конкурсу I-SWEEEP представили Україну у фіналі конкурсу, який відбувся у Х’юстоні (США).

Як повідомляє Міністерство освіти і науки України, цьогоріч у Міжнародній Олімпіаді Проектів на тему стабільного Світу (I-SWEEEP) взяли участь 560 учнів із 68 країн світу та 41 штату США, які представляли 393 проекти.

Авторитетне журі високо оцінило проекти учасників з України, які стали призерами конкурсу.

Друге місце посіла Христина Ганзюк (м. Хмельницький) з проектом «Сапоніт — новий мінеральний сорбент багатогалузевого використання».

Станіслав Лавриненко (м. Дніпропетровськ) виборов третє місце за проект «Темплантний синтез на пінонікелю як спосіб виготовлення високоефективного окиснонікелевого електрода гібридного суперконденсатора».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11537

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275527

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22097

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264542

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді