Німецька мова втратила найдовше слово

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Німеччині вилучено найдовше слово німецької мови, яке складається з 63 літер. Термін, що позначав закон землі Мекленбург — Передня Померанія, відтепер вважатиметься неіснуючим через скасування закону.

Зміни в законодавстві землі Мекленбург — Передня Померанія призвели до того, що з німецької мови вилучили слово з 63 літер.

Термін, що складався з 7 частин, позначав місцевий «Закон про передачу зобов'язань контролю над маркуванням яловичини». Його було прийнято в Мекленбурзі у 1999 році з метою попередження поширення коров’ячого сказу.

Слово Rindfleischetikettierungsuberwachungsaufgabenubertragungsgesetz офіційно було визнано найдовшим у німецькій мові.

Як зазначає видання Spiegel Online через скасування закону його назва перестане функціонувати, а отже не зможе вважатися існуючим.

У тлумачні словники німецької мови це слово так і не ввійшло, хоч визнавалося лінгвістами. За словами представника видавництва Duden, яке випускає найбільш авторитетний словник німецької мови, попередньо для внесення слова у словник необхідно визначити частоту його вживання.

Відтепер найдовшим у німецькій мові є слово Kraftfahrzeug-Haftpflichtversicherung (36 літер), що перекладається як «обов'язкове страхування відповідальності власників транспортних засобів».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282587

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
155

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді