Освітяни обговорили проблеми розвитку п’ятирічних дітей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

4 червня 2013 року за ініціативи Міністерства освіти і науки відбулася Всеукраїнська конференція. Учасники восьми дискусійних студій обговорили проблеми та особливості розвитку п’ятирічних дітей.

4 червня 2013 року у Києві відбулася Всеукраїнська конференція «Сучасні п’ятирічні діти: проблеми і особливості розвитку».

Учасниками конференції стали вихователі-методисти, керівники дошкільних закладів, науковці, представники Міністерства освіти і науки України та ЗМІ, зокрема напряму «Експертус Освіта».

Протягом дня учасники обговорювали актуальні питання розвитку дітей п’ятирічного віку. Робота конференції була поділена між дискусійними секціями:

  •  «Веселе навчання: роль відео ігор у формуванні пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку»;
  • «Пізнавальний розвиток п’ятирічної дитини»;
  • «Особливості розвитку мовлення п’ятирічних дітей»;
  • «Художньо-естетичний розвиток п’ятирічної дитини»;
  • «Ігрова діяльність в житті п’ятирічної дитини»;
  • «Трудова діяльність п’ятирічної дитини»;
  • «Виявлення, розвиток нахилів та задатків п’ятирічної дитини»;
  • «Фізичний розвиток п’ятирічної дитини в умовах створення здоров’язберігаючого середовища».

За підсумками роботи дискусійних студій, у Міністерстві освіти і науки відбулося пленарне засідання. Усі пропозиції учасники дискусійних студій надали у вигляді рекомендацій.

Більше інформації за посиланням.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Використання штучного інтелекту в роботі вчителя

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
921

Як заповнити ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
11175

Чи є обов’язкова документація вихователя дошкільного закладу

За які документи відповідає вихователь закладу дошкільної освіти визначала Примірна інструкція з діловодства у дошкільних навчальних закладах. У новій Інструкції переліку документів немає. З'ясуємо, які ж документи має створювати вихователь та відповідно до яких вимог
144160

Нова Примірна інструкція з діловодства в ЗДО

Ознайомтеся з основними вимогами нової Примірної інструкції з діловодства у закладах дошкільної освіти. Ми зробили її короткий огляд, аби вам було легко орієнтуватися у її змісті, та надали відповіді на поширені запитання
50032

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді