4 червня 2013 року за ініціативи Міністерства освіти і науки відбулася Всеукраїнська конференція. Учасники восьми дискусійних студій обговорили проблеми та особливості розвитку п’ятирічних дітей.
4 червня 2013 року у Києві відбулася Всеукраїнська конференція «Сучасні п’ятирічні діти: проблеми і особливості розвитку».
Учасниками конференції стали вихователі-методисти, керівники дошкільних закладів, науковці, представники Міністерства освіти і науки України та ЗМІ, зокрема напряму «Експертус Освіта».
Протягом дня учасники обговорювали актуальні питання розвитку дітей п’ятирічного віку. Робота конференції була поділена між дискусійними секціями:
- «Веселе навчання: роль відео ігор у формуванні пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку»;
- «Пізнавальний розвиток п’ятирічної дитини»;
- «Особливості розвитку мовлення п’ятирічних дітей»;
- «Художньо-естетичний розвиток п’ятирічної дитини»;
- «Ігрова діяльність в житті п’ятирічної дитини»;
- «Трудова діяльність п’ятирічної дитини»;
- «Виявлення, розвиток нахилів та задатків п’ятирічної дитини»;
- «Фізичний розвиток п’ятирічної дитини в умовах створення здоров’язберігаючого середовища».
За підсумками роботи дискусійних студій, у Міністерстві освіти і науки відбулося пленарне засідання. Усі пропозиції учасники дискусійних студій надали у вигляді рекомендацій.
Більше інформації за посиланням.
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
За які документи відповідає вихователь закладу дошкільної освіти визначала Примірна інструкція з діловодства у дошкільних навчальних закладах. У новій Інструкції переліку документів немає. З'ясуємо, які ж документи має створювати вихователь та відповідно до яких вимог
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Ознайомтеся з основними вимогами нової Примірної інструкції з діловодства у закладах дошкільної освіти. Ми зробили її короткий огляд, аби вам було легко орієнтуватися у її змісті, та надали відповіді на поширені запитання