Освітяни обговорили проблеми розвитку п’ятирічних дітей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

4 червня 2013 року за ініціативи Міністерства освіти і науки відбулася Всеукраїнська конференція. Учасники восьми дискусійних студій обговорили проблеми та особливості розвитку п’ятирічних дітей.

4 червня 2013 року у Києві відбулася Всеукраїнська конференція «Сучасні п’ятирічні діти: проблеми і особливості розвитку».

Учасниками конференції стали вихователі-методисти, керівники дошкільних закладів, науковці, представники Міністерства освіти і науки України та ЗМІ, зокрема напряму «Експертус Освіта».

Протягом дня учасники обговорювали актуальні питання розвитку дітей п’ятирічного віку. Робота конференції була поділена між дискусійними секціями:

  •  «Веселе навчання: роль відео ігор у формуванні пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку»;
  • «Пізнавальний розвиток п’ятирічної дитини»;
  • «Особливості розвитку мовлення п’ятирічних дітей»;
  • «Художньо-естетичний розвиток п’ятирічної дитини»;
  • «Ігрова діяльність в житті п’ятирічної дитини»;
  • «Трудова діяльність п’ятирічної дитини»;
  • «Виявлення, розвиток нахилів та задатків п’ятирічної дитини»;
  • «Фізичний розвиток п’ятирічної дитини в умовах створення здоров’язберігаючого середовища».

За підсумками роботи дискусійних студій, у Міністерстві освіти і науки відбулося пленарне засідання. Усі пропозиції учасники дискусійних студій надали у вигляді рекомендацій.

Більше інформації за посиланням.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7118

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді