У Лейпцизькому університеті скасували чоловічий рід

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Університет Лейпцига затвердив у новому статуті єдине позначення всіх своїх співробітників. Відтепер назви професій та соціального статусу будуть вказуватися виключно у жіночому роді.

Університет Лейпцигу у своєму статуті закріпив нововведення. Відтепер для позначення назви професій та соціального статусу використовуватимуть варіанти жіночого роду на зразок «пане викладачко».

Як повідомляють іноземні ЗМІ, відповідні зміни до статуту було внесено ще в середині квітня і схвалено ректоратом у травні. Вони набудуть чинності у найближчі чотири місяці, якщо міністерство освіти Саксонії не вимагатиме їх переглянути.

Раніше в статуті було прописано звертання «пане викладач» і «пані викладачка». Багато хто скаржився, що постійне дублювання двох варіантів, які на письмі писали через слеш («пане викладач»/ «пані викладачка»), ускладнює сприйняття тексту.

Професор фізики Йозеф Кес запропонував залишити тільки жіночий варіант і, на його здивування, ідею підтримали.

Ректор університету Беата Шюкінг заявила, що таким чином у статуті буде відзначено роль жінок у навчальному закладі. Вони становлять 60 % учнів і 40 % наукових співробітників.

Утім, Шюкінг зауважує, що такі зміни торкнуться, головним чином, документації. У розмовній мові навряд чи щось зміниться.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282503

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді