На Донеччині визначили працівника року

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

5 червня 2013 року відбувся фінал змагань Х обласного конкурсу «Кращий працівник року» в галузі освіти. Номінанти конкурсу презентували власні інноваційні проекти.

5 червня у сесійній залі Донецької обласної державної адміністрації відбувся фінал змагань обласного конкурсу «Кращий працівник року» в галузі освіти.

Як повідомляє Міністерство освіти і науки, цьогоріч у конкурсі були визначені такі номінації:

  • «Кращий керівник районного/міського методичного об’єднання вчителів»;
  • «Кращий учитель іноземної мови початкової школи»;
  • «Кращий педагог груп спеціального та санаторного профілю дошкільного навчального закладу для дітей з обмеженими можливостями здоров’я»;
  • «Кращий методист професійно-технічного навчального закладу»;
  • «Кращий декан вищого навчального закладу».

Конкурс проводився у три етапи. Учасниками першого етапу стали 1897 освітян області, другого — 179. У фінал вийшло 15 педагогів.

Кожен з фіналістів презентував власний інноваційний проект у галузі освіти.

За результатами конкурсу перемогу здобули п’ять педагогів Донеччини, а почесне звання лауреатів — десять.

Усі учасники конкурсу нагороджені дипломами та цінними подарунками.

Деталі за посиланням.

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282523

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
86

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110469

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді