У Вінницькій області провели акцію «Індивідуальна творча справа «Мій найкращий перший зошит». У ній взяли участь першокласники регіону. Акція була спрямована на розвиток корисних навичок та комунікативних умінь школярів.
У Вінницькій області підсумували результати акції «Індивідуальна творча справа «Мій перший найкращий зошит», що проводилася у рамках реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти, обласного проекту «Я — першокласник».
Мета акції — забезпечення можливостей для підвищення самооцінки, розвитку навичок саморегуляції емоційних станів, комунікативних умінь, повідомляє Міністрество освіти і науки України.
Учасниками стали майже 15 тис. першокласників усіх загальноосвітніх закладів області.
Школярам було запропоновано самоутвердитися в колективі за допомогою зустрічі-гри «Будемо знайомі», набути позитивної самооцінки (виставка малюнків «Мій автопортрет», бесіда «Розкажи про себе»), презентувати свої добрі справи на акції «Буде наша ялинонька жити», «Я простягаю руку допомоги», «Дивись не забудь:людиною будь».
Результати акції було підсумовано на урочистостях «Мій перший найкращий зошит — мій перший успіх». Кожен першокласник презентував свій творчий доробок та отримав диплом. Окрім того, за творчий підхід до організації та проведення акції було оголошено подяку 500 вчителям початкових класів.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками