На Вінничині відбулась акція для першокласників

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Вінницькій області провели акцію «Індивідуальна творча справа «Мій найкращий перший зошит». У ній взяли участь першокласники регіону. Акція була спрямована на розвиток корисних навичок та комунікативних умінь школярів.

У Вінницькій області підсумували результати акції «Індивідуальна творча справа «Мій перший найкращий зошит», що проводилася у рамках реалізації Державного стандарту початкової загальної освіти, обласного проекту «Я — першокласник».

Мета акції — забезпечення можливостей для підвищення самооцінки, розвитку навичок саморегуляції емоційних станів, комунікативних умінь, повідомляє Міністрество освіти і науки України.

Учасниками стали майже 15 тис. першокласників усіх загальноосвітніх закладів області.

Школярам було запропоновано самоутвердитися в колективі за допомогою зустрічі-гри «Будемо знайомі», набути позитивної самооцінки (виставка малюнків «Мій автопортрет», бесіда «Розкажи про себе»), презентувати свої добрі справи на акції «Буде наша ялинонька жити», «Я простягаю руку допомоги», «Дивись не забудь:людиною будь».

Результати акції було підсумовано на урочистостях «Мій перший найкращий зошит — мій перший успіх». Кожен першокласник презентував свій творчий доробок та отримав диплом. Окрім того, за творчий підхід до організації та проведення акції було оголошено подяку 500 вчителям початкових класів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282458

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
54

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110427

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді