Українець став переможцем XIV Міжнародного конкурсу піаністів імені Вана Кліберна

Українець Вадим Холоденко переміг на Міжнародному конкурсі піаністів імені Вана Кліберна. Його відзначили нагородою за краще виконання камерної музики та краще прем’єрне виконання музичного твору.

Вадим Холоденко отримав перший приз на Міжнародному конкурсі піаністів імені Вана Кліберна, який завершився учора у місті Форт-Уорт (штат Техас, США).

Окрім першого призу, 26-річний піаніст був відзначений нагородою за краще виконання камерної музики, а також — за краще прем’єрне виконання музичного твору.

Другий приз конкурсу цього року отримала італійка Беатріче Рана, а третій — китаєць Шон Чен.

Вадим Холоденко розпочав свою професійну кар’єру в Києві: спочатку закінчив Київську спеціальну музичну школу імені Лисенка (клас Наталії Гріднєвої), а потім — Національну музичну академію України (клас Бориса Федорова). Згодом Вадим переїхав до Москви, де навчався у Московській державній консерваторії імені Чайковського (клас Віри Горностаєвої).

Нині Вадим Холоденко — один з найвідоміших сучасних молодих піаністів. Він активно співпрацює з Юрієм Башметом, Володимиром Співаковим та іншими видатними диригентами, виступає з гастролями у багатьох країнах світу — зокрема, в Австрії, Китаї, Чехії, Фінляндії, Італії, Швейцарії, Росії, Сполучених Штатах Америки.

Слід зазначити, що Міжнародний конкурс піаністів імені Вана Кліберна цього року вперше проходив без свого засновника — видатного піаніста сучасності, переможця першого Міжнародного конкурсу імені Чайковського Вана Кліберна — і був присвячений його пам’яті. Подробиці щодо Міжнародного конкурсу піаністів імені Вана Кліберна див. на офіційному сайті.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62018

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді