17 червня затверджено орієнтовні критерії оцінювання діяльності дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів.
Міністр освіти і науки України підписав наказ № 772 від 17.06.2013 «Про затвердження орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів».
Як повідомляє Міністерство освіти і науки, документ затверджено з метою вдосконалення програмно-методичного забезпечення оцінювання результатів діяльності ДНЗ, ЗНЗ та ПТНЗ, підвищення ефективності управління системою освіти та організації проведення атестаційної експертизи.
Орієнтовні критерії дозволять об’єктивно оцінювати стан реалізації навчальними закладами єдиної державної політики в галузі освіти.
Затверджені орієнтовні критерії дають можливість здійснити моніторинг діяльності навчальних закладів. Їх можуть використовувати безпосередньо навчальні заклади для самоаналізу своєї діяльності.
Згідно з наказом № 772, Наказ МОН України № 99 від 14.02.2005 «Про затвердження Орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів» втратив чинність.
Детальніше за посиланням.
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.