Нещодавно відбувся Всеукраїнський проблемний семінар «Інноваційні технології в сучасній дошкільній освіті». Захід, проведений у формі «Літня школа для дорослих», ознайомив освітян з інноваційними технологіями в галузі дошкільної освіти.
9-14 червня 2013 року відбувся Всеукраїнський проблемний семінар «Інноваційні технології в сучасній дошкільній освіті» (за формою проведення — «Літня школа для дорослих»).
Семінар відвідали методисти обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, районних (міських) відділів (управлінь) освіти, вихователі-методисти та завідувачі дошкільних навчальних закладів.
Освітяни обговорили наступні питання:
- ознайомлення учасників із сучасними науково-теоретичними поглядами щодо здійснення інноваційної діяльності та втілення інноваційних технологій в освітній процес ДНЗ;
- ознайомлення з особистісно-зорієнтованими, здоров’язбережувальними, художньо-естетичними та іншими інноваційними технологіями в сучасній дошкільній освіті (проведення майстер-класів);
- презентація освітніх проектів, кращого перспективного педагогічного досвіду щодо реалізації інноваційних технологій в умовах ДНЗ;
- обмін досвідом та обговорювання проблем учасниками «Літньої школи для дорослих» щодо впровадження інноваційних технологій в галузі дошкільної освіти в Україні.
Участь у цьогорічній «Літній школі для дорослих» взяли й голова правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» Ніна Омельяненко, а також представники Видавничого дому Експертус керівник напряму «ЕкспертусОсвіта» Лариса Ільченко та головний редактор редакції CD-продуктів Вікторія Третяк.
Усі присутні отримали сертифікати, що засвідчили участь у семінарі та підвищення фахової майстерності.
Презентацію роботи семінару дивіться за посиланням.
Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
Скористайтеся ідеями, щоб свято Нового року було сучасним і цікавим. Скачайте сценарії новорічного свята для дітей дошкільного віку
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця