У Бердянську закінчила роботу «Літня школа для дорослих»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Нещодавно відбувся Всеукраїнський проблемний семінар «Інноваційні технології в сучасній дошкільній освіті». Захід, проведений у формі «Літня школа для дорослих», ознайомив освітян з інноваційними технологіями в галузі дошкільної освіти.

9-14 червня 2013 року відбувся Всеукраїнський проблемний семінар «Інноваційні технології в сучасній дошкільній освіті» (за формою проведення  — «Літня школа для дорослих»).

Семінар відвідали методисти обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти, районних (міських) відділів (управлінь) освіти, вихователі-методисти та завідувачі дошкільних навчальних закладів.

Освітяни обговорили наступні питання:

  • ознайомлення учасників із сучасними науково-теоретичними поглядами щодо здійснення інноваційної діяльності та втілення інноваційних технологій в освітній процес ДНЗ;
  • ознайомлення з особистісно-зорієнтованими, здоров’язбережувальними, художньо-естетичними та іншими інноваційними технологіями в сучасній дошкільній освіті (проведення майстер-класів);
  • презентація освітніх проектів, кращого перспективного педагогічного досвіду щодо реалізації інноваційних технологій в умовах ДНЗ;
  • обмін досвідом та обговорювання проблем учасниками «Літньої школи для дорослих» щодо впровадження інноваційних технологій в галузі дошкільної освіти в Україні. 

Участь у цьогорічній «Літній школі для дорослих» взяли й голова правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» Ніна Омельяненко, а також представники Видавничого дому Експертус керівник напряму «ЕкспертусОсвіта» Лариса Ільченко та головний редактор редакції CD-продуктів Вікторія Третяк.

Усі присутні отримали сертифікати, що засвідчили участь у семінарі та підвищення фахової майстерності.

Презентацію роботи семінару дивіться за посиланням.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110342

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47322

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11591

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді