Роз'яснення щодо порядку фінансування дошкільних навчальних закладів

Департамент загальної середньої та дошкільної освіти МОН України надав роз’яснення щодо зміни порядку фінансування дошкільних закладів

Департамент загальної середньої та дошкільної освіти МОН України відповів на звернення ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» (лист від 13.11.2015 № 73) щодо зміни порядку фінансування дошкільних закладів.

У листі-роз'ясненні сказано, що відповідно до частини другої ст. 19 Закону України «Про дошкільну освіту»  забезпечення реалізації державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території;  створюють умови для одержання громадянами дошкільної освіти; організовують наукове, програмно-методичне, кадрове, матеріальне забезпечення діяльності педагогічних працівників у сфері дошкільної освіти належить до компетенції місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

МОН України підтримує пропозицію щодо продовження фінансування видатків на утримання дошкільних закладів із бюджетів села, селища, міста районного значення згідно з п.20 Прикінцевих положень Бюджетного Кодексу України і в наступні роки до повного формування громад.

Відповідно до законопроекту «Про внесення до Бюджетного Кодексу України щодо особливостей формування та виконання бюджетів об’єднаних територіальних громад» № 3490 передбачено продовжити дію пункту Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного Кодексу України щодо можливості фінансувати дошкільні заклади з бюджетів сіл, селищ, міст районного значення і в 2016 році.

Фінансування дошкільних закладів з районного бюджету не передбачає зміни їх підпорядкування, а тому не потребує їх передачі в підпорядкування територіальних громад району.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62007

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12182

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді