Роз'яснення щодо порядку фінансування дошкільних навчальних закладів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Департамент загальної середньої та дошкільної освіти МОН України надав роз’яснення щодо зміни порядку фінансування дошкільних закладів

Департамент загальної середньої та дошкільної освіти МОН України відповів на звернення ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти» (лист від 13.11.2015 № 73) щодо зміни порядку фінансування дошкільних закладів.

У листі-роз'ясненні сказано, що відповідно до частини другої ст. 19 Закону України «Про дошкільну освіту»  забезпечення реалізації державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території;  створюють умови для одержання громадянами дошкільної освіти; організовують наукове, програмно-методичне, кадрове, матеріальне забезпечення діяльності педагогічних працівників у сфері дошкільної освіти належить до компетенції місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

МОН України підтримує пропозицію щодо продовження фінансування видатків на утримання дошкільних закладів із бюджетів села, селища, міста районного значення згідно з п.20 Прикінцевих положень Бюджетного Кодексу України і в наступні роки до повного формування громад.

Відповідно до законопроекту «Про внесення до Бюджетного Кодексу України щодо особливостей формування та виконання бюджетів об’єднаних територіальних громад» № 3490 передбачено продовжити дію пункту Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного Кодексу України щодо можливості фінансувати дошкільні заклади з бюджетів сіл, селищ, міст районного значення і в 2016 році.

Фінансування дошкільних закладів з районного бюджету не передбачає зміни їх підпорядкування, а тому не потребує їх передачі в підпорядкування територіальних громад району.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7113

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3180

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді