Впровадження практики надання послуг раннього втручання для дітей раннього віку з особливими потребами

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Нещодавно відбулася міжвідомча нарада з питань впровадження практики надання послуг раннього втручання для дітей раннього віку з особливими потребами

Міжвідомча нарада «Пілотне впровадження практики надання послуг раннього втручання для дітей раннього віку з особливими потребами» відбулася 11 грудня в Українському домі.

В обговоренні взяли участь  представники центральних та регіональних виконавчих органів, міжнародних та громадських організацій, науковці, міжнародні експерти.

Проект плану пілотного впровадження комплексної послуги раннього втручання для дітей, на думку Міністерства охорони здоров’я, має обов’язково містити такі пункти і заходи:

визначення переліку установ (закладів) охорони здоров’я, соціального захисту, освіти та недержавних організацій, що будуть задіяні у пілотному проекті;

створення  реєстр дітей, що пройдуть скринінг на виявлення порушень розвитку;

організація навчання та підвищення кваліфікації відповідних спеціалістів (програми, курси, тренінги, круглі столи, науково-практичні конференції);

впровадження системи моніторингу досягнутих цілей за певний період роботи;

визначення і обгрунтування способу взаємодії надавачів та користувачів послугами раннього втручання шляхом розробки стандартів, порядків, положень, методичних рекомендацій;

інформаційне забезпечення проекту.

Апробація вітчизняної моделі організації оцінки раннього розвитку дитини та порядку взаємодії нової міжвідомчої структури націлена на чітке виділення найболючіших моменти щоденної життєдіяльності дитини та сім’ї. Має визначити план надання комплексної, економічно обгрунтованої допомоги кожній дитині із затримками у розвитку.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Вибір підручників: що потрібно знати керівництву школи та вчителям

Вибір підручників є одним з важливих елементів для забезпечення якості освіти учнів. Які навчальні матеріали та завдання обрати, найкраще знають вчителі. Тому саме вчителів долучають до участі в конкурсному відборі підручників. Який порядок вибору підручників, які результати цього вибору в 2024/2025 навчальному році – далі у статті
62

Внутрішня система забезпечення якості освіти: як школа гарантує якісну освіту?

Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
404

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11225

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
21622

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді