«Дистанційне навчання в навчальному закладі» (№ 06/2013)

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Побачив світ червневий номер щомісячного журналу «Заступник директора школи», присвячений питанням дистанційного навчання в навчальному закладі. Пропонуємо ознайомитися з його змістом.

Червневе число журналу «Заступник директора школи» ознайомлює своїх читачів з особливостями дистанційного навчання у сучасній школі.

У статті «Дистанційне навчання в загальноосвітніх навчальних закладах» визначено мету та завдання дистанційного навчання. Описано процес запровадження дистанційного навчання. Охарактеризовано форми і види дистанційних навчальних занять, а також особливості навчально-виховного процесу.

Стаття «Інтернет-ресурс як необхідна умова дистанційного навчання обдарованих учнів» ознайомлює читача з особливостями використання сайту в роботі з обдарованими учнями. У ній подано: приклади тренувальних і контрольних вправ із відповідями для перевірки рівня засвоєння учнями навчального матеріалу, розміщеного на сайті і вивченого під час уроків; сценарій дистанційного уроку «Let’s do shopping!»; приклад інструкції щодо засвоєння навчального матеріалу

«Використання сучасних виховних технологій» подає характеристику видів виховних технологій та інформацію про довгострокові проекти, реалізовані з 5-го до 11-го класу; пам’ятку для вчителів «Умови ефективної реалізації колективних творчих справ».

У номері охарактеризовано діяльність заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу в серпні та зазначено нормативно-правові документи, які є підставою для виконання тих або тих видів діяльності заступника директора.

Про все це та про іншу важливу, актуальну та цікаву інформацію дізнавайтеся зі сторінок щомісячного спеціалізованого журналу «Заступник директора школи».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2740

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1698

Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт

Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107401

Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події

Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4106

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді