Червневе число журналу «Заступник директора школи» ознайомлює своїх читачів з особливостями дистанційного навчання у сучасній школі.
У статті «Дистанційне навчання в загальноосвітніх навчальних закладах» визначено мету та завдання дистанційного навчання. Описано процес запровадження дистанційного навчання. Охарактеризовано форми і види дистанційних навчальних занять, а також особливості навчально-виховного процесу.
Стаття «Інтернет-ресурс як необхідна умова дистанційного навчання обдарованих учнів» ознайомлює читача з особливостями використання сайту в роботі з обдарованими учнями. У ній подано: приклади тренувальних і контрольних вправ із відповідями для перевірки рівня засвоєння учнями навчального матеріалу, розміщеного на сайті і вивченого під час уроків; сценарій дистанційного уроку «Let’s do shopping!»; приклад інструкції щодо засвоєння навчального матеріалу
«Використання сучасних виховних технологій» подає характеристику видів виховних технологій та інформацію про довгострокові проекти, реалізовані з 5-го до 11-го класу; пам’ятку для вчителів «Умови ефективної реалізації колективних творчих справ».
У номері охарактеризовано діяльність заступника директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу в серпні та зазначено нормативно-правові документи, які є підставою для виконання тих або тих видів діяльності заступника директора.
Про все це та про іншу важливу, актуальну та цікаву інформацію дізнавайтеся зі сторінок щомісячного спеціалізованого журналу «Заступник директора школи».