Від чого залежить словниковий запас?

Американські вчені з університету Чикаго (США) з’ясували, що діти краще запам’ятовують слова, якщо батьки активно жестикулюють під час спілкування.

Учені з університету Чикаго (США) стверджують, що словниковий запас, який формується з перших років життя, пов'язаний із жестикуляцією батьків.

Як повідомляють іноземні ЗМІ, дослідники вважають, що цей фактор впливає на рівень освоєння дошкільниками рідної мови. Учені виявили, що 25% відмінностей у словниковому запасі дітей визначається активною жестикуляцією та емоціями.

«Малозабезпечені батьки могли так само добре викладати перші ази мови, як і люди з високим соціальним статусом і статком», — зазначає провідний автор дослідження Еріка Картмілл.

Натомість такі фактори як достаток, культурний фон, освіта та інші соціально-економічні чинники мають менший вплив на розвиток дітей.

Дослідники наголошують, що батькам та вихователям у дитячих садках варто враховувати цей факт під час спілкування з дошкільниками.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62018

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді