Медична етика допомагає уникнути конфліктів на робочому місці

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Висока культура спілкування медичного працівника із колегами — важлива передумова формування сприятливого психологічного клімату в колективі дошкільного навчального закладу загалом і ефективної лікувально-профілактичної діяльності зокрема.

Оскільки професійна діяльність медичних працівників передбачає активну та постійну взаємодію в системі «людина — людина», то неодмінно стануть у пригоді такі комунікативні навички:

  • уміння спілкуватися з колегами, дітьми та їхніми батьками відповідно до ситуації;
  • здатність до емпатії;
  • уміння проявляти дружелюбність.

Культура та етика поведінки на робочому місці передбачає взаємну ввічливість, що виражається в дотриманні субординації та відсутності фамільярності під час спілкування з колегами, звернення за консультацією або порадою і навіть під час висловлення сумнівів та заперечень.

Принцип співпраці є основним у лікувально-профілактичній діяльності медичних працівників дошкільних навчальних закладів. Адже високих результатів набагато легше досягти тоді, коли колектив працює як злагоджений механізм. Інакше тільки-но хтось не спрацює на повну чи відхилиться від визначеного напряму, як це одразу змушує змінювати стратегію й перелаштовувати інших. Відповідно наростає загальна фонова тривога, знижується рівень довіри між колегами тощо.

Отже, встановлення етично зумовлених та професійно доцільних взаємин у колективі має позитивний вплив не лише на якість роботи, а й на її результативність.

Рекомендації психолога щодо способів уникнення конфліктних ситуації в колективі дошкільного навчального закладу читайте у статті «Медична етика в роботі з колегами: профілактика конфліктів» червневого номера журналу «Медична сестра дошкільного закладу».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
112

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282695

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді