У Комітеті Верховної Ради з питань науки і освіти відбулося обговорення Концепції профільної освіти, запропонованої Міністерством освіти і науки. Учасниками зустрічі було надано невтішну експертну оцінку Концепції.
У Комітеті Верховної Ради з питань науки і освіти розглянули нову редакцію концепції профільного навчання. В обговоренні взяли участь представники Міністерства освіти і науки, керівники навчальних закладів, науковці, експерти освітньої сфери.
Учасники зустрічі зосередили увагу на ризиках прийняття документа у його нинішній редакції та підкреслили необхідність його обов’язкового доопрацювання.
Також експертну оцінку проекту нової редакції Концепції профільного навчання було надано фахівцями Центру освітнього моніторингу.
У свою чергу, співробітники департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН переконані, що експерти та депутати не мають права говорити про непридатність проекту Концепції профільного навчання.
У міністерстві переконують, що над проектом Концепції профільного навчання працювала робоча група, до складу якої входили відомі академіки, завідуючі відділами освіти, ректори інститутів, авторитетні викладачі, народні та заслужені вчителі, директори шкіл з усієї України, які мають досвід впровадження профільного навчання.
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів