МОН обурене критикою Концепції профільної освіти

У Комітеті Верховної Ради з питань науки і освіти відбулося обговорення Концепції профільної освіти, запропонованої Міністерством освіти і науки. Учасниками зустрічі було надано невтішну експертну оцінку Концепції.

У Комітеті Верховної Ради з питань науки і освіти розглянули нову редакцію концепції профільного навчання. В обговоренні взяли участь представники Міністерства освіти і науки, керівники навчальних закладів, науковці, експерти освітньої сфери.

Учасники зустрічі зосередили увагу на ризиках прийняття документа у його нинішній редакції та підкреслили необхідність його обов’язкового доопрацювання.

Також експертну оцінку проекту нової редакції Концепції профільного навчання було надано фахівцями Центру освітнього моніторингу.

У свою чергу, співробітники департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН переконані, що експерти та депутати не мають права говорити про непридатність проекту Концепції профільного навчання.

У міністерстві переконують, що над проектом Концепції профільного навчання працювала робоча група, до складу якої входили відомі академіки, завідуючі відділами освіти, ректори інститутів, авторитетні викладачі, народні та заслужені вчителі, директори шкіл з усієї України, які мають досвід впровадження профільного навчання.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Булінг у школі: що робити педагогам

Учні часто забувають про дисципліну та повагу до педагогів. Підготуйтеся до різних ситуацій. Адже булінг часто проявляється й у ставленні учнів до педагогів
32351

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді