Вийшло друком липневе число журналу «Музичний керівник»

Свіжий номер щомісячного журналу «Музичний керівник» ознайомить своїх читачів з особливостями оформлення дитячих свят, організацією музичних куточків у дошкільному закладі та проведенням музикотерапії для дітей.

Темою свіжого числа журналу є дитячі розваги. Пропонуємо ознайомитися зі змістом липневого номера.

Стаття «Музичне оформлення дитячого свята» висвітлює особливості музичного оформлення дитячих свят у дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах, запропоновано методичні рекомендації та практичні поради педагогам щодо вибору музичного матеріалу для свята.

У статті «Музикотерапія на заняттях з дітьми дошкільного віку» визначено перспективність музикотерапії як напряму оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку, розглянуто доцільність та ефективність використання форм музикотерапевтичної роботи на музичних заняттях, запропоновано конспект заняття з музикотерапії для дітей старшого дошкільного віку.

«Музичний куточок у дошкільному навчальному закладі» — у статті викладені методичні рекомендації щодо ефективної організації музичних куточків для різних вікових груп у дошкільному навчальному закладі, подано приклад оформлення паспорта музичного куточка для старшої групи дошкільного навчального закладу.

Крім того:

  • конспект музичного заняття-розваги для дітей молодшого дошкільного віку «Клоун в гостях у малят»
  • сценарій літньої розваги для дітей дошкільного віку «Співаємо, танцюємо, веселимось, страшилок анітрішечки не боїмось»
  • музична казка для молодших школярів «Хоробрий Клоун»
  • відповіді експерта на запитання щодо встановлення тарифного розряду музичному керівнику з вищою освітою та тривалості щорічної основної відпустки музичного керівника, який працює з групами компенсуючого типу

Усе це та багато іншої корисної інформації шукайте на сторінках щомісячного журналу «Музичний керівник».

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12222

Екологічне виховання дошкільників

Як організувати екологічне виховання в дитячому садку, форми роботи з дошкільниками, поради вихователям та інструменти екологічного виховання
84527

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62224

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді