Розробено законопроект «Про професійну освіту»

У Міністерстві освіти і науки України розробили законопроект «Про професійну освіту», метою якого є поліпшення якості підготовки фахівців та унормування діяльності відповідних навчальних закладів.

Проект закону визначає діяльність навчальних закладів щодо підготовки кваліфікованих робітників та молодших спеціалістів.

У Міністерстві освіти і науки України зазначають, що метою законопроекту є поліпшення якості підготовки майбутніх фахівців та унормування діяльності коледжів, технікумів, професійно-технічних навчальних закладів.

Згідно із запропонованим законопроектом, систему професійної освіти становитимуть професійні навчальні заклади всіх форм власності, інші юридичні особи, що провадять освітню діяльність, пов’язану із наданням професійної освіти та професійного навчання, а також науково-методичні установи, які здійснюють управління у сфері професійної освіти та органи громадського самоврядування в галузі професійної освіти.

Передбачається, що професійні навчальні заклади можуть бути таких видів: 

  • професійний коледж;
  • професійний ліцей;
  • центр професійної освіти.

По закінченню навчання, особам, які пройшли державну атестацію, присвоюватимуть кваліфікацію молодшого спеціаліста, кваліфікованого робітника або службовця.

З документом ви можете ознайомитися за посиланням.

Зауваження та пропозиції до законопроекту можна надсилати за електронною адресою [email protected]

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62018

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді