Інструктивно-методичні матеріали для груп продовженого дня ЗНЗ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти і науки розмістило на офіційному сайті Інструктивно-методичні матеріали «Створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу» (лист МОН від 18.07.2013 № 1/9-503).

Оприлюднено Інструктивно-методичні матеріали «Створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу».

Документ розроблено для використання у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів.

В Інструктивно-методичних матеріалах розглянуто основні вимоги безпеки під час навчально-вихованого процесу, рекомендації щодо організації та безпечного проведення навчально-вихованої роботи з учнями у групі подовженого дня, а саме:

  • вимоги щодо організації навчально-виховного процесу;
  • вимоги до організації суспільно-корисної праці та робіт з самообслуговування учнів;
  • вимоги до забезпечення учнів групи продовженого дня питною водою і харчуванням;
  • вимоги до організації та безпечного проведення екскурсій, походів, практичної діяльності в довкіллі;
  • планування роботи вихователя групи продовженого дня з питань безпеки життєдіяльності;
  • порядок проведення та реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності в групі продовженого дня.

Ознайомитися з документом ви можете за посиланням.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11536

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275526

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22094

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264540

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді