Інструктивно-методичні матеріали для груп продовженого дня ЗНЗ

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерство освіти і науки розмістило на офіційному сайті Інструктивно-методичні матеріали «Створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу» (лист МОН від 18.07.2013 № 1/9-503).

Оприлюднено Інструктивно-методичні матеріали «Створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу».

Документ розроблено для використання у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів.

В Інструктивно-методичних матеріалах розглянуто основні вимоги безпеки під час навчально-вихованого процесу, рекомендації щодо організації та безпечного проведення навчально-вихованої роботи з учнями у групі подовженого дня, а саме:

  • вимоги щодо організації навчально-виховного процесу;
  • вимоги до організації суспільно-корисної праці та робіт з самообслуговування учнів;
  • вимоги до забезпечення учнів групи продовженого дня питною водою і харчуванням;
  • вимоги до організації та безпечного проведення екскурсій, походів, практичної діяльності в довкіллі;
  • планування роботи вихователя групи продовженого дня з питань безпеки життєдіяльності;
  • порядок проведення та реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності в групі продовженого дня.

Ознайомитися з документом ви можете за посиланням.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46063

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9129

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1085

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді