Міністерство освіти і науки розмістило на офіційному сайті Інструктивно-методичні матеріали «Створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу» (лист МОН від 18.07.2013 № 1/9-503).
Оприлюднено Інструктивно-методичні матеріали «Створення безпечних умов організації навчально-виховного процесу в групі продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу».
Документ розроблено для використання у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів.
В Інструктивно-методичних матеріалах розглянуто основні вимоги безпеки під час навчально-вихованого процесу, рекомендації щодо організації та безпечного проведення навчально-вихованої роботи з учнями у групі подовженого дня, а саме:
- вимоги щодо організації навчально-виховного процесу;
- вимоги до організації суспільно-корисної праці та робіт з самообслуговування учнів;
- вимоги до забезпечення учнів групи продовженого дня питною водою і харчуванням;
- вимоги до організації та безпечного проведення екскурсій, походів, практичної діяльності в довкіллі;
- планування роботи вихователя групи продовженого дня з питань безпеки життєдіяльності;
- порядок проведення та реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності в групі продовженого дня.
Ознайомитися з документом ви можете за посиланням.
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.