Новітні технології для українських ДНЗ

Сьогодні, 25 липня 2013 року, освітяни обговорили питання електронної черги та написання електронного меню харчування дітей у дошкільних навчальних закладах. До кінця року більшість областей України планують завершити роботу зі створення електронної черги в дитячих садках.

25 липня 2013 року під головуванням заступника міністра освіти і науки Бориса Жебровського було проведено Всеукраїнську нараду-семінар з питань електронної черги та написання електронного меню харчування дітей у дошкільних навчальних закладах.

Учасниками семінару-наради стали фахівці дошкільної освіти, ІТ-фахівці з управлінь освіти м. Києва, Дніпропетровської, Житомирської, Київської та Чернівецької областей. Вони поділилися досвідом та обмінялися думками щодо питань упровадження електронної реєстрації дітей та електронного меню.

Як повідомляє Міністерство освіти і науки України, єдина база даних, створення якої розпочалося у 2011 році, дозволить ефективніше контролювати кількість дітей, які перебувають у черзі до дитячого садка.

Пілотний проект зі створення електронної черги в ДНЗ уже запущено у Дніпропетровській області. Починаючи з грудня 2012 року, всі дошкільні навчальні заклади регіону були підключені до єдиного порталу «Електронний дитячий садок». Ще 17 областей України планують завершити цю роботу до кінця 2013 року.

«Нові технології, не питаючи дозволу, проникають у всі сфери нашого життя. Кому, як не освітянам вивчати і брати їх собі на допомогу, вчити дітей і вчитись самим», — підсумував заступник міністра. 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62008

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12182

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді