12-річна Поліна Тарасенко, жителька міста Херсон, грає на декількох музичних інструментах, серед яких: саксофон, флейта, тромбон, труба, туба, ударні інструменти та фортепіано.
Поліна Тарасенко, яка проживає у Херсоні, у свої 12 років грає на декількох музичних інструментах. Дівчинка вже проявила себе на джазових майданчиках Аргентини, Голландії, Норвегії, Росії та Франції.
Поліна захоплюється грою на багатьох інструментах, а саме на саксофоні, тромбоні, трубі, тубі, ударних та фортепіано.
П’ятирічною її віддали у місцевий Палац піонерів, щоб навчити грі на сопілці. Однак, як виявилося, сопілки тут не було. Та й на духових інструментах зазвичай починали навчати з шести років. Тому Поліна сіла за ударні.
Так дівчинка потрапила до дитячого колективу «Діксіленд», де й навчилася відстукувати такт. А в шість років вона познайомилася з грою на саксофоні, яка відкрила перед нею світ джазової музики.
«Мені усі інструменти подобаються. На якому в даний момент граю більше, той більше і подобається, але люблю все. Коли мені аплодують, хвилювання на сцені зникає, і я стаю щасливою», — каже Поліна.
Окрім навчання та численних репетицій, дівчинка-оркестр також встигає писати власну музику.
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.