Запропоновано внести зміни до Закону України «Про дошкільну освіту»

У Верховній Раді України подано на розгляд законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про дошкільну освіту» для забезпечення прав дітей, які мають особливі освітні потреби.

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про дошкільну освіту» від 15.07.2013 № 2594а, в якому звернено увагу на питання доступності навчання для дітей з особливими освітніми потребам та дітей з інвалідністю.

Авторами законопроекту є народні депутати України Лілія Гриневич і Валерій Сушкевич.

Для забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами та дітей з інвалідністю на доступність і безоплатність здобуття дошкільної освіти, наголошено на необхідності створення відповідних умов для організації інклюзивного виховання і навчання цієї категорії дітей.

Запропоновано надати можливість розумового пристосування, що враховує потреби дитини та, у разі потреби, створювати в дошкільних навчальних закладах умови для використання жестової мови.

«Здобуття дошкільної освіти дітьми з особливими освітніми потребами, у тому числі і дітьми з інвалідністю, здійснюється згідно із Базовим компонентом дошкільної освіти відповідно до індивідуального плану розвитку дитини, розробленого на підставі рекомендацій психолого-медико-педагогічних консультацій та із застосуванням навчально-методичних посібників розвитку дітей дошкільного віку з різних видів нозологій, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти в установленому порядку», — йдеться у документі.

Крім того, автори законопроекту пропонують вилучити слово «завідуючий», залишивши лише поняття «директор» (дошкільного навчального закладу).
 
Докладніше за посиланням.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4292

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді