Запропоновано внести зміни до Закону України «Про дошкільну освіту»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Верховній Раді України подано на розгляд законопроект «Про внесення змін до Закону України «Про дошкільну освіту» для забезпечення прав дітей, які мають особливі освітні потреби.

У Верховній Раді України зареєстровано проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про дошкільну освіту» від 15.07.2013 № 2594а, в якому звернено увагу на питання доступності навчання для дітей з особливими освітніми потребам та дітей з інвалідністю.

Авторами законопроекту є народні депутати України Лілія Гриневич і Валерій Сушкевич.

Для забезпечення прав дітей з особливими освітніми потребами та дітей з інвалідністю на доступність і безоплатність здобуття дошкільної освіти, наголошено на необхідності створення відповідних умов для організації інклюзивного виховання і навчання цієї категорії дітей.

Запропоновано надати можливість розумового пристосування, що враховує потреби дитини та, у разі потреби, створювати в дошкільних навчальних закладах умови для використання жестової мови.

«Здобуття дошкільної освіти дітьми з особливими освітніми потребами, у тому числі і дітьми з інвалідністю, здійснюється згідно із Базовим компонентом дошкільної освіти відповідно до індивідуального плану розвитку дитини, розробленого на підставі рекомендацій психолого-медико-педагогічних консультацій та із застосуванням навчально-методичних посібників розвитку дітей дошкільного віку з різних видів нозологій, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти в установленому порядку», — йдеться у документі.

Крім того, автори законопроекту пропонують вилучити слово «завідуючий», залишивши лише поняття «директор» (дошкільного навчального закладу).
 
Докладніше за посиланням.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Блог вчителя початкових класів: як почати і не зупинитися на півдорозі

Аналізуємо блоги вчителів, їхні завдання, зміст і оформлення. З'ясуєте, на які їхні особливості як медіаресурсів варто зважати. Це дасть змогу на перспективу вести блог учителя без зайвих зусиль і так довго, скільки буде потрібно.
52

Академічна недоброчесність у школі: приклади та відповідальність

У Законі про освіту є інструмент боротьби з порушенням академічної доброчесності — стаття 42. Які є види, випадки та відповідальність за порушення академічної доброчесності — читайте у матеріалі.
28629

Використання штучного інтелекту в роботі вчителя

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
939

Як заповнити ІПР дитини з особливими освітніми потребами — зразок

Індивідуальна програма розвитку (ІПР) – обов’язковий документ для дитини з особливими освітніми потребами, яка є вихованцем дошкільного закладу чи учнем школи. З’ясуйте все про зразки цих документів та скачайте собі шаблони
11254

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді