Життєві цінності впливають на імунітет — учені

Науковці з Університету Північної Кароліни виявили, що життєві цінності, які сповідує людина, впливають на її імунітет. Дві базові форми щастя — гедонізм та евдемонізм — змінюють роботу генів в імунних клітинах організму.

Група вчених з Університету Північної Кароліни (Чейпел-Гілл) провела дослідження, результати якого виявили: задоволення від служіння благородній меті краще впливає на здоров’я людини, ніж нетривалі позитивні емоції.

Автор дослідження Барбара Фредкінсон пояснює, що в основі експерименту лежать дві базові форми щастя: гедонізм — це отримання нетривалих позитивних емоцій, та евфонізм — прагнення до вищої мети і пошук сенсу життя.

Для проведення дослідження вчені зібрали зразки крові 80 добровольців, які до цього визначили свої життєві цінності.

У результаті експерименту з’ясувалося, що в евдемоністів активуються механізми вироблення антитіл і гальмується робота генів, пов’язаних із запальними процесами.

Натомість у гедоністів відбуваються протилежні процеси.

Дослідники пов’язують це з тим, що цінності гедонізму несуть у собі елемент небезпеки для здоров’я. Постійна активація відповідних генів може стати причиною хронічних запалень, що у перспективі можуть розвинутися у серцево-судині, нейродегенеративні та інші захворювання.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230613

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4316

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14839

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді