Науковці з Університету Північної Кароліни виявили, що життєві цінності, які сповідує людина, впливають на її імунітет. Дві базові форми щастя — гедонізм та евдемонізм — змінюють роботу генів в імунних клітинах організму.
Група вчених з Університету Північної Кароліни (Чейпел-Гілл) провела дослідження, результати якого виявили: задоволення від служіння благородній меті краще впливає на здоров’я людини, ніж нетривалі позитивні емоції.
Автор дослідження Барбара Фредкінсон пояснює, що в основі експерименту лежать дві базові форми щастя: гедонізм — це отримання нетривалих позитивних емоцій, та евфонізм — прагнення до вищої мети і пошук сенсу життя.
Для проведення дослідження вчені зібрали зразки крові 80 добровольців, які до цього визначили свої життєві цінності.
У результаті експерименту з’ясувалося, що в евдемоністів активуються механізми вироблення антитіл і гальмується робота генів, пов’язаних із запальними процесами.
Натомість у гедоністів відбуваються протилежні процеси.
Дослідники пов’язують це з тим, що цінності гедонізму несуть у собі елемент небезпеки для здоров’я. Постійна активація відповідних генів може стати причиною хронічних запалень, що у перспективі можуть розвинутися у серцево-судині, нейродегенеративні та інші захворювання.
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку