Життєві цінності впливають на імунітет — учені

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Науковці з Університету Північної Кароліни виявили, що життєві цінності, які сповідує людина, впливають на її імунітет. Дві базові форми щастя — гедонізм та евдемонізм — змінюють роботу генів в імунних клітинах організму.

Група вчених з Університету Північної Кароліни (Чейпел-Гілл) провела дослідження, результати якого виявили: задоволення від служіння благородній меті краще впливає на здоров’я людини, ніж нетривалі позитивні емоції.

Автор дослідження Барбара Фредкінсон пояснює, що в основі експерименту лежать дві базові форми щастя: гедонізм — це отримання нетривалих позитивних емоцій, та евфонізм — прагнення до вищої мети і пошук сенсу життя.

Для проведення дослідження вчені зібрали зразки крові 80 добровольців, які до цього визначили свої життєві цінності.

У результаті експерименту з’ясувалося, що в евдемоністів активуються механізми вироблення антитіл і гальмується робота генів, пов’язаних із запальними процесами.

Натомість у гедоністів відбуваються протилежні процеси.

Дослідники пов’язують це з тим, що цінності гедонізму несуть у собі елемент небезпеки для здоров’я. Постійна активація відповідних генів може стати причиною хронічних запалень, що у перспективі можуть розвинутися у серцево-судині, нейродегенеративні та інші захворювання.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110323

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47310

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11587

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді