Вийшло друком серпневе число журналу «Музичний керівник»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

На сторінках серпневого числа щомісячного журналу «Музичний керівник» розкрито тему «Креативний і творчий розвиток дітей на музичних заняттях». Пропонуємо ознайомитися з його змістом.

Читайте у серпневому числі журналу «Музичний керівник» (№ 8/2013):

«Розвиток креативності дітей на музичних заняттях» — у статті розглянуто різницю між поняттями «творчість» та «креативність», зазначено практичні методи й форми розвитку в дітей креативності на музичних заняттях, а також розкрито значення творчих музичних ігор у цьому процесі.

У публікації «Традиційні народні ігри для літнього дозвілля дітей» обгрунтовано необхідність вводити у дозвілля сучасних дітей традиційні народні ігри, роз’яснено їхню користь для дітей, подано опис та ноти українських традиційних народних ігор: «Яструб і Курчата», «Перепілка», «Зайчик», «Грушка», «Як діждемо літа, то нажнемо жита», «Косарі», «Чорний баран»

У статті «Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва для другого класу за новою навчальною програмою» подано авторський орієнтовний календарно-тематичний план уроків музичного мистецтва для другого класу, створений відповідно до вимог нової навчальної програми

Також у журналі:

  • Конспекти тематичних музичних занять для дітей старшого дошкільного віку «Таємниці морських глибин» та «Космічна подорож»
  • Сценарій осіннього свята-розваги для дітей дошкільного віку «Свято дощу та парасольки»
  • Хореографічна постановка «Калиноньки» для старших дошкільників і молодших школярів
  • Пісні на осінню тематику
  • Головоломка «Що зайве?»

Усе це та багато іншої цікавої та корисної інформації читайте у щомісячному журналі «Музичний керівник».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
111

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282695

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді