Шкільна продукція не відповідає вимогам якості, — Держспоживінспекція

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У результаті проведення перевірки товарів шкільного асортименту Державною інспекцією України з питань захисту споживачів виявлено численні порушення вимог законодавства щодо якості шкільної продукції.

Державна інспекція України з питань захисту прав споживачів (Держспоживінспекція) виявила, що 40% шкільної продукції не відповідає вимогам законодавства про захист прав споживачів.

Про це під час брифінгу заявив голова відомства Сергій Орєхов.

За його словами, станом на 7 серпня 2013 року перевірено близько 300 підприємств, що реалізують товари шкільного асортименту, повідомляє Урядовий портал.

Відомством встановлено понад 1000 порушень та знято з реалізації близько 20 тис. одиниць, що дорівнює 40% від перевіреної кількості.

«На жаль, аналіз стану споживчого ринку товарів шкільного асортименту свідчить про те, що сьогодні намітилася стійка тенденція надходження на споживчий ринок України товарів з грубими виробничими дефектами, із застосуванням матеріалів, які можуть негативно впливати на стан здоров’я дітей. Ринок заполонили товари невідомого походження», — повідомив голова відомства.     

Він назвав найбільш характерні порушення при реалізації товарів для школи, а саме:

  • невідповідність вимогам нормативних документів;
  • відсутність супровідних документів щодо якості та безпеки;
  • відсутність необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про товар, яка допомогла б споживачеві зробити свідомий вибір.

Сергій Орєхов закликав батькiв під час пiдготовки до нового шкiльного сезону звертати увагу на якiсть товарів для того, щоб зберегти здоров'я дiтей.

«Враховуючи, що масова торгівля шкільними товарами лише розпочалася, про остаточні результати проведених перевірок ми проінформуємо вас у кінці серпня», — підсумував Голова Держспоживінспекції.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Комплексне оцінювання розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі

Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
56600

Інтерактивні методи навчання для усіх: від дошкільників до педагогів

Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
219586

Як вихователю обрати педагогічне кредо

Педагогічне кредо – це ваш професійний дороговказ. Воно формує підхід до роботи, впливає на взаємодію з дітьми та батьками. Але як серед сотень цитат і філософських думок знайти те, що справді відображає вашу місію?
32820

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді