Творчість родом з дитинства

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Вийшов друком серпневий номер фахового журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу». На його сторінках ви дізнаєтеся про діагностування творчих здібностей у дошкільників, нетрадиційні техніки малювання та форми розвитку обдарованих дітей.

Побачив світ щомісячний журнал «Вихователь-методист дошкільного закладу», присвячений виявленню та розвитку творчих здібностей у дошкільників.

Стаття «Творчість родом з дитинства» висвітлює пріоритетні напрями столичної освіти. Зокрема, у публікації йдеться про діяльність освітян Києва у напрямі вдосконалення технологічних і матеріально-технічних умов, спрямованих на розкриття й розвиток творчих здібностей дітей.

У публікації «Діагностика творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку» подано: серію діагностичних завдань для оцінювання рівня розвитку творчих здібностей старших дошкільників; приклад оформлення Картки оцінювання рівня розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку; приклад оформлення зведених даних оцінювання рівня розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку.

«Нетрадиційні техніки малювання — стимул до творчості» — у статті розглянуто різні нетрадиційні техніки, зображувальні матеріали та нетрадиційні інструменти, використання яких сприяє підвищенню інтересу дітей до малювання. Подано опис нетрадиційних технік малювання та орієнтовні теми робіт з використанням цих технік для різних вікових груп.

Також у журналі:

  • Створюємо домашній театр: консультація для батьків;
  • Свята й цікаві події жовтня;
  • Мюзикл у дитячому садку: плекаємо юних акторів

Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації читайте на сторінках фахового журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
121

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282717

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді