Читайте у СЕРПНЕВОМУ номері журналу «Практика управління дошкільним закладом»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Побачив світ серпневий номер спеціалізованого журналу «Практика управління дошкільним закладом». Для читачів підготовлено моніторинг нормативно-правових актів та здійснено огляд документів, які визначають вимоги до складання наказів.

Зустрічайте серпневий випуск щомісячного журналу «Практика управління дошкільним закладом», присвячений темі «Складання наказів»!

У рубриці «Говоримо про важливе» розглянуто основні аспекти створення електронної бази реєстрації дітей до дошкільних навчальних закладів (далі — електронна база). Визначено мету і принципи створення, порядок упровадження електронної бази. Подано рекомендації щодо змісту інформації, яка може бути внесена до електронної бази.

«Вимоги до вигляду печаток і штампів дошкільних навчальних закладів» — у статті з’ясовано, чи врегульовано чинним законодавством питання щодо вигляду, виготовлення, обліку, використання, зберігання, знищення печаток і штампів. Наведено вимоги до найменування юридичної особи.

У публікації «Отримання дошкільним навчальним закладом благодійної допомоги від батьків дітей» роз’яснено, чи необхідно створювати благодійний фонд, аби отримувати від батьків дітей благодійну допомогу у вигляді матеріальних цінностей. Визначено додаткові джерела фінансування навчальних закладів.

Також у номері — відповіді на запитання щодо можливості відрахування дитини, яка не відвідувала дошкільний навча­ль­ний заклад тривалий період без поважних причин; встановлення доплати за  несприят­ливі умови праці; суміщення посади методиста завідувачем районного методичного кабінету.

Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації читайте на сторінках щомісячного журналу «Практика управління дошкільним закладом».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282576

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
131

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110507

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді