Подарунок у жовтні усім передплатникам журналу «Практичний психолог: Школа»!

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Чи знаємо ми сучасних дітей? Чи розуміємо їхній вибір, рішення тощо? Чи говоримо ми з ними однією мовою?Або ж ми маємо певні сталі уявлення про дітей, що сформувалися впродовж багатьох років праці, або ж ці уявлення є відображенням ідеальної картини про роботу з дітьми?

Посібник «Невідоме покоління» є не просто збірником матеріалів соціологічних і психологічних досліджень. У ньому представлено роздуми дітей про себе, про старше покоління, вчителів, батьків, школу, про проблеми сучасного життя і ставлення до нього.

Ці роздуми дають шанс дорослим поглянути на світ, в якому живуть діти, очима самих дітей.

Посібник стане в пригоді для:

  • підготовки до батьківських зборів та засідань педагогічної ради;
  • аналізування своєї професійної діяльності та педагогічних уявлень;
  • проведення аналогічного опитування у навчальному закладі.

Ідея: Борис Михайлович Жебровський, заступник Міністра освіти і науки України.

За загальною редакцією Віталія Григоровича Панка, директора Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України.

На сторінках посібника вміщено результати моніторингових досліджень дитячої субкультури щодо:

  • особливостей спілкування в сім’ї;
  • вибору дітьми життєвих пріоритетів;
  • ставлення учнів та вчителів до порушення прав дітей;
  • телефонних звернень дітей про допомогу.

А також представлено роздуми дітей про себе, про старше покоління, вчителів, батьків, школу, про проблеми сучасного життя і ставлення до нього.

А тепер — найголовніше!

Усі передплатники журналу «Практичний психолог:Школа» на ІІ півріччя 2013 року отримують посібник «Невідоме покоління» у жовтні У ПОДАРУНОК!

Якщо ви не встигли оформити передплату на «Практичний психолог: Школа» на ІІ півріччя на пошті, ви можете зробити це в редакції:

тел./факс: 0 (44) 586-56-06

e-mail: peredplata@Експертус.com.ua

https://oplatforma.com.ua/

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282533

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
100

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110476

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді