Як організувати інклюзивне навчання в умовах навчального закладу?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

29 серпня 2013 року відбувся безоплатний вебінар на тему «Організація інклюзивного навчання в умовах навчального закладу». Лектори ознайомили освітян із нормативною базою та основними аспектами інклюзивного навчання в умовах навчального закладу.

29 серпня 2013 року в рамках безоплатного вебінару освітяни обговорили питання організації інклюзивного навчання в умовах навчального закладу.

Віра Шинкаренко, начальник відділу інклюзивної освіти та інтернатних закладів департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України, представила нормативно-правову базу з питань інклюзивного навчання. Вона акцентувала увагу на тому, що вся наявна нормативна база міститься на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України у відповідному розділі,  і кожен охочий може ознайомитися з нею.

Науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України Інна Луценко у своєму виступі зосередилася на двох основних аспектах. По-перше, вона розповіла про особливості створення індивідуальної програми розвитку для дітей з вадами різної нозології. По-друге, ознайомила учасників вебінару з посадою та функціональними обов’язками асистента вчителя. З її виступом ви можете ознайомитися, переглянувши детальну презентацію.

Тетяна Гурковська, головний редактор журналу «Практичний психолог: Школа», проаналізувала публікації в журналах напряму, що висвітлюють проблему інклюзивного навчання. Для презентації вона обрала основні аспекти та статті, що цілісно представляють проблему організації інклюзивного навчання в умовах навчального закладу. А також розповіла про теми статей, які будуть опубліковані в найближчих числах журналу «Практичний психолог: Школа».

Ознайомитися з презентаціями та продовжити обговорення ви можете за посиланням.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Нова Примірна інструкція з діловодства в ЗДО

Ознайомтеся з основними вимогами нової Примірної інструкції з діловодства у закладах дошкільної освіти. Ми зробили її короткий огляд, аби вам було легко орієнтуватися у її змісті, та надали відповіді на поширені запитання
49924

Як використати чат GPT у роботі з учнями

Поява чат-бота зі штучним інтелектом ChatGPT викликала справжній фурор серед дітей та дорослих. Появу чат-бота можна ігнорувати, а можна використати у роботі з учнями та під час підготовки до уроків. Ділимося ідеями у статті.
4933

Ігри з піском та водою для дітей раннього віку

Діти ще з раннього віку полюбляють діяти з піском і водою — пересипати, переливати, копати, бризкатись, будувати. Використовуйте пісок під час різних ігор, особливо – у літній оздоровчий період
7434

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді