Як організувати інклюзивне навчання в умовах навчального закладу?

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

29 серпня 2013 року відбувся безоплатний вебінар на тему «Організація інклюзивного навчання в умовах навчального закладу». Лектори ознайомили освітян із нормативною базою та основними аспектами інклюзивного навчання в умовах навчального закладу.

29 серпня 2013 року в рамках безоплатного вебінару освітяни обговорили питання організації інклюзивного навчання в умовах навчального закладу.

Віра Шинкаренко, начальник відділу інклюзивної освіти та інтернатних закладів департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України, представила нормативно-правову базу з питань інклюзивного навчання. Вона акцентувала увагу на тому, що вся наявна нормативна база міститься на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України у відповідному розділі,  і кожен охочий може ознайомитися з нею.

Науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України Інна Луценко у своєму виступі зосередилася на двох основних аспектах. По-перше, вона розповіла про особливості створення індивідуальної програми розвитку для дітей з вадами різної нозології. По-друге, ознайомила учасників вебінару з посадою та функціональними обов’язками асистента вчителя. З її виступом ви можете ознайомитися, переглянувши детальну презентацію.

Тетяна Гурковська, головний редактор журналу «Практичний психолог: Школа», проаналізувала публікації в журналах напряму, що висвітлюють проблему інклюзивного навчання. Для презентації вона обрала основні аспекти та статті, що цілісно представляють проблему організації інклюзивного навчання в умовах навчального закладу. А також розповіла про теми статей, які будуть опубліковані в найближчих числах журналу «Практичний психолог: Школа».

Ознайомитися з презентаціями та продовжити обговорення ви можете за посиланням.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7111

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3160

Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом

Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
804

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді