Вітаємо переможців конкурсу «Методичний супровід дітей раннього віку»!

Підбито підсумки конкурсу «Методичний супровід дітей раннього віку». Редакція журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» визначила авторів найкращих розробок!

Уже традиційно журнал «Вихователь-методист дошкільного закладу» щороку організовує конкурс із метою активізувати творчість педагогів, виявити ініціативних, талановитих особистостей, чиї підходи до роботи з дошкільниками вирізняються неординарністю та ефективністю.

Тема цьогорічного конкурсу була обрана з огляду на те, що саме ранній вік є ключовим етапом розвитку дитини, саме в цей період вона набуває фундаментально важливих життєвих компетенцій.

Приємно констатувати, що серед цьогорічних конкурсантів є ті, хто щороку беруть участь у конкурсах журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу». Високий професіоналізм та невичерпну креативність вкотре засвідчили своїми розробками такі педагоги, як: Ірина ТЕРЕЩЕНКО, методист із дошкільної освіти міського методичного центру відділу освіти м. Славутич Київської області; Юлія ТУЖЕНКОВА, вихователь-методист ДНЗ № 249, м. Донецьк; Наталія КУТЕНЬОВА, вихователь-методист ДНЗ № 52 «Сонечко», м. Чернігів; Любов ЦАПКО, вихователь-методист ДНЗ (ясла-садок) № 383, м. Харків. Хочеться подякувати цим педагогам за активність, відданість журналу та своєму покликанню.

Проаналізувавши практичну значимість розробок, редакція журналу визначила імена авторів найкращих робіт. Ними стали:

ГРАН-ПРІ — Алла ПАНЧЕНКО, завідувач ДНЗ (ясла-садок) № 3 «Світлячок», м. Енергодар, Запорізька обл.

за досягнення найвищих результатів у конкурсі, за новизну, науково-практичну значимість та актуальність розробки.

  • ПЕРШЕ місце — творча група педагогів ДНЗ № 26 «Веселка», м. Вінниця: Юлія КОРОЛЕНКО, завідувач; Наталя КУЛІШ, вихователь-методист; Ганна ЄЛІСЄЄВА, вихователь; Наталя РОМАНЮК, вихователь.
  • ДРУГЕ місце — Яна КРИСЮК, вихователь ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № 18 «Дзвіночок», м. Умань, Черкаська обл.
  • ТРЕТЄ місце — Альбіна КІЯШКО, вихователь-методист ДНЗ № 138, м. Харків.

Докладніше про результати конкурсу за посиланням.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230507

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4314

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді