Вітаємо переможців конкурсу «Методичний супровід дітей раннього віку»!

Підбито підсумки конкурсу «Методичний супровід дітей раннього віку». Редакція журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» визначила авторів найкращих розробок!

Уже традиційно журнал «Вихователь-методист дошкільного закладу» щороку організовує конкурс із метою активізувати творчість педагогів, виявити ініціативних, талановитих особистостей, чиї підходи до роботи з дошкільниками вирізняються неординарністю та ефективністю.

Тема цьогорічного конкурсу була обрана з огляду на те, що саме ранній вік є ключовим етапом розвитку дитини, саме в цей період вона набуває фундаментально важливих життєвих компетенцій.

Приємно констатувати, що серед цьогорічних конкурсантів є ті, хто щороку беруть участь у конкурсах журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу». Високий професіоналізм та невичерпну креативність вкотре засвідчили своїми розробками такі педагоги, як: Ірина ТЕРЕЩЕНКО, методист із дошкільної освіти міського методичного центру відділу освіти м. Славутич Київської області; Юлія ТУЖЕНКОВА, вихователь-методист ДНЗ № 249, м. Донецьк; Наталія КУТЕНЬОВА, вихователь-методист ДНЗ № 52 «Сонечко», м. Чернігів; Любов ЦАПКО, вихователь-методист ДНЗ (ясла-садок) № 383, м. Харків. Хочеться подякувати цим педагогам за активність, відданість журналу та своєму покликанню.

Проаналізувавши практичну значимість розробок, редакція журналу визначила імена авторів найкращих робіт. Ними стали:

ГРАН-ПРІ — Алла ПАНЧЕНКО, завідувач ДНЗ (ясла-садок) № 3 «Світлячок», м. Енергодар, Запорізька обл.

за досягнення найвищих результатів у конкурсі, за новизну, науково-практичну значимість та актуальність розробки.

  • ПЕРШЕ місце — творча група педагогів ДНЗ № 26 «Веселка», м. Вінниця: Юлія КОРОЛЕНКО, завідувач; Наталя КУЛІШ, вихователь-методист; Ганна ЄЛІСЄЄВА, вихователь; Наталя РОМАНЮК, вихователь.
  • ДРУГЕ місце — Яна КРИСЮК, вихователь ДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу № 18 «Дзвіночок», м. Умань, Черкаська обл.
  • ТРЕТЄ місце — Альбіна КІЯШКО, вихователь-методист ДНЗ № 138, м. Харків.

Докладніше про результати конкурсу за посиланням.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як оптимізувати рухову діяльність дітей

Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
27853

Методична робота в закладі дошкільної освіти

Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
47529

Як проводити батьківські збори в школі

Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
39077

Аптечки у школі: як правильно укомплектувати та зберігати

Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
42293

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді