Затверджено Положення про відомчі заохочувальні відзнаки Міністерства освіти і науки України

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Міністерством освіти і науки України затверджено заохочувальні відзнаки, якими нагороджуються працівники сфери освіти. Документом встановлено перелік відомчих відзнак та визначено умови нагородження ними.

Міністерство освіти і науки України затвердило Положення про відомчі заохочувальні відзнаки Міністерства освіти і науки України. Відповідний наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.

Положення  визначає перелік установлених Міністерством освіти і науки України відомчих заохочувальних відзнак , якими нагороджуються працівники апарату міністерства, підприємств, установ, організацій, що належать до сфери його управління, інші працівники сфери освіти, а також вищезазначені особи після виходу на пенсію.

Визначено такі відомчі відзнаки:

1) Подяка МОН України;

2) Грамота МОН України;

3) Почесна грамота МОН України;

4) нагрудний знак МОН України «Відмінник освіти»;

5) нагрудний знак МОН України «Василь Сухомлинський»;

6) нагрудний знак МОН України «За наукові та освітні досягнення».

«Наступне нагородження відомчими відзнаками осіб, які були відзначені державною нагородою, відзнаками Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Прем’єр-міністра України, Міністерства освіти і науки України та місцевих органів виконавчої влади, можливе не раніше ніж через три роки після останнього нагородження, за винятком працівників, які досягли граничного віку перебування на державній службі і виходять на пенсію або результати роботи яких мають важливе міжнародне та загальнодержавне значення», — йдеться у документі.

Крім того, Положенням встановлено граничну кількість відомчих відзнак.

Докладніше за посиланням

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень

Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
112

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282700

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді