Перегляньте! Пріорітетні напрями розвитку дошкільної освіти та адаптація дітей до умов дошкільного закладу та шляхи її полегшення

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Як відомо, 22 серпня 2013 року, напрям «Експертус Освіта» спільно з Міністерством освіти і науки України провів безоплатний вебінар, запис якого вже розміщено на порталі освітян України «Педрада».

22 серпня 2013 року відбувся безоплатний вебінар, учасники якого обговорили пріоритетні напрями розвитку дошкільної освіти та проблему адаптації дітей до умов дошкільного навчального закладу.

У вебінарі взяла участь Тамара Панасюк, заступник директора департаменту загальної середньої та дошкільної освіти — начальник відділу дошкільної та початкової освіти департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України.

У своєму виступі вона розкрила основні пріоритетні завдання для дошкільних навчальних закладів у новому навчальному році. Вона також проінформувала про зміни у мережі ДНЗ та про діяльність Міністерства освіти і науки України щодо її розширення.

До обговорення приєдналася Ніна Омельяненко, голова правління ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти», головний редактор журналу «Практика управління дошкільним закладом». Вона розповіла про основні завдання Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року та про шляхи вдосконалення структури освітньої сфери.

Після перерви вебінар було продовжено. У розгляді питання адаптації дітей до умов дошкільного навчального закладу взяли участь:

Лектори надали практичні рекомендації  та поради щодо адаптації дітей раннього та дошкільного віку до умов дошкільного навчального закладу.

Запис вебінару ви можете переглянути за посиланням.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Безпечне освітнє середовище закладу освіти

Що таке безпечне освітнє середовище, його ознаки та принципи? Як забезпечити психологічно безпечне середовище? Які заходи необхідно впровадити у вашому закладі освіти — читайте у статті.
124817

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
1658

Комплектування груп у дошкільному закладі: вивчаємо вимоги

До кінця серпня керівник дошкільного закладу має остаточно сформувати всі групи вихованців. З’ясуємо, як Закон про дошкільну освіту та інші нормативні документи врегульовують питання комплектування різних видів груп, їх граничної наповнюваності. Усе розклали для вас по поличках
75557

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді