У Києві проводять заняття з каністерапії для дітей з особливими потребами

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Уже п’ятий рік поспіль громадська організація «В дитячих долонях» у Києві опікується дітьми з синдром Дауна, аутизмом та іншими особливостями психічного розвитку.

16 вересня 2013 року заняття з каністерапії для дітей з особливими потребами відвідали головні редактори освітянських журналів «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Практичний психолог: Дитячий садок», «Медична сестра дошкільного закладу» відповідно Наталія Савінова, Тетяна Гурковська та Юлія Баранова.

Каністерапія може давати високі результати в роботі з такими дітьми і це доводить практика її застосування у громадській організації «В дитячих долонях». Заняття проводяться фахівцем-кінологом із спеціально навченим собакою. Для роботи з особливими дітьми собака і господар проходять спеціальне навчання, потім тестування. До роботи з дітьми допускаються не всі собаки, а лише дуже спокійні, зі стабільною психікою, ідеальним характером і високим інтелектом.

Програма занять складається і коректується відповідно до віку, можливостей, потреб і очікуваного результату.

Із собакою дитина може:

  • проходити смугу перешкод — розвиток моторики;
  • давати команди — розвиток мовлення;
  • доглядати за нею — розвиток довіри;
  • розчісувати, одягати в наряди тощо — розвиток фантазії, емоційної та ігрової діяльності.

Також у цей день відбулося відкриття майданчика для дітей з особливими потребами, що стало наступним кроком до створення ефективного корекційно-розвивального середовища.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282583

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
152

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді