У Києві проводять заняття з каністерапії для дітей з особливими потребами

Уже п’ятий рік поспіль громадська організація «В дитячих долонях» у Києві опікується дітьми з синдром Дауна, аутизмом та іншими особливостями психічного розвитку.

16 вересня 2013 року заняття з каністерапії для дітей з особливими потребами відвідали головні редактори освітянських журналів «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Практичний психолог: Дитячий садок», «Медична сестра дошкільного закладу» відповідно Наталія Савінова, Тетяна Гурковська та Юлія Баранова.

Каністерапія може давати високі результати в роботі з такими дітьми і це доводить практика її застосування у громадській організації «В дитячих долонях». Заняття проводяться фахівцем-кінологом із спеціально навченим собакою. Для роботи з особливими дітьми собака і господар проходять спеціальне навчання, потім тестування. До роботи з дітьми допускаються не всі собаки, а лише дуже спокійні, зі стабільною психікою, ідеальним характером і високим інтелектом.

Програма занять складається і коректується відповідно до віку, можливостей, потреб і очікуваного результату.

Із собакою дитина може:

  • проходити смугу перешкод — розвиток моторики;
  • давати команди — розвиток мовлення;
  • доглядати за нею — розвиток довіри;
  • розчісувати, одягати в наряди тощо — розвиток фантазії, емоційної та ігрової діяльності.

Також у цей день відбулося відкриття майданчика для дітей з особливими потребами, що стало наступним кроком до створення ефективного корекційно-розвивального середовища.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230515

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4315

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14834

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді