Вийшло друком вересневе число журналу «Музичний керівник»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Побачив світ тематичний номер щомісячного журналу «Музичний керівник», присвячений найкращим сценаріям свят у весняно-літній період.

Вийшов друком другий тематичний випуск «Найкращі сценарії свят: Весна-Літо» журналу «Музичний керівник» (№ 9/2013), у якому Ви знайдете весь спектр весняно-літніх барв і настроїв, що надихнуть Вас на нові творчі задуми та пошуки!

Тематичний випуск об’єднав у собі роботи переможців та дипломантів минулорічного конкурсу «Свято у 3D: сценарії, пісні, костюми». Серед цих робіт — і дитячий мюзикл, і музична казка, і весняний квітковий бал, і свято до Дня матері, і пудсумкове свято дитячої творчості в дошкільному навчальному закладі.

Як і попередній тематичний випуск — «Найкращі сценарії свят: Осінь-Зима», — це число журналу «Музичний керівник» містить у собі викройки костюмів, які стануть родзинкою Вашого свята й чудовим приводом для радості.

Ознайомитися зі змістом другого тематичного випуску «Найкращі сценарії свят: Весна-Літо» журналу «Музичний керівник», а також придбати необхідні для роботи номери ви можете на Порталі освітян України «Педрада».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282523

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
86

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110470

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді