Оголошено результати конкурсу «Упровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес»!

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Оголошено переможців конкурсу «Упровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес», що тривав з 28 січня по 17 червня 2013 року. Педагоги з усієї України надсилали свої роботи та ділилися власним професійним досвідом.

У січні 2013 року редакція журналу «Заступник директора школи» оголосила конкурс «Упровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес».

Протягом п’яти місяців редакцією було отримано багато робіт з різних регіонів України.

Педагогічні працівники поділилися власним досвідом щодо розроблення та впровадження у навчально-виховний процес здоров’язбережувальних технологій.

Робота конкурсної комісії тривала понад два місяці. І нарешті переможців конкурсу визначено!

Перемогу здобули:

Перше місце — Наталія Корж, директор Ріпкинської гімназії Ріпкинської районної ради Чернігівської області.

Друге місце — Руслана Боднар, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель основ здоров’я Шепетівського НВК № 3 у складі «Загальноосвітня школа І–ІІІ ст. ім. Н. Рибака та ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою», Хмельницька область.

Третє місце —

Людмила Тепла, учитель початкових класів Вилянської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів, Вінницька область;

Ольга Савченко, заступник директора школи з виховної роботи Носачівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ст., Черкаська область.

Ознайомтеся докладніше з результатами конкурсу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282503

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді