Оголошено переможців конкурсу «Упровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес», що тривав з 28 січня по 17 червня 2013 року. Педагоги з усієї України надсилали свої роботи та ділилися власним професійним досвідом.
У січні 2013 року редакція журналу «Заступник директора школи» оголосила конкурс «Упровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес».
Протягом п’яти місяців редакцією було отримано багато робіт з різних регіонів України.
Педагогічні працівники поділилися власним досвідом щодо розроблення та впровадження у навчально-виховний процес здоров’язбережувальних технологій.
Робота конкурсної комісії тривала понад два місяці. І нарешті переможців конкурсу визначено!
Перемогу здобули:
Перше місце — Наталія Корж, директор Ріпкинської гімназії Ріпкинської районної ради Чернігівської області.
Друге місце — Руслана Боднар, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель основ здоров’я Шепетівського НВК № 3 у складі «Загальноосвітня школа І–ІІІ ст. ім. Н. Рибака та ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою», Хмельницька область.
Третє місце —
Людмила Тепла, учитель початкових класів Вилянської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів, Вінницька область;
Ольга Савченко, заступник директора школи з виховної роботи Носачівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ст., Черкаська область.
Ознайомтеся докладніше з результатами конкурсу.
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Як буде проходити НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками