Оголошено результати конкурсу «Упровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес»!

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Оголошено переможців конкурсу «Упровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес», що тривав з 28 січня по 17 червня 2013 року. Педагоги з усієї України надсилали свої роботи та ділилися власним професійним досвідом.

У січні 2013 року редакція журналу «Заступник директора школи» оголосила конкурс «Упровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес».

Протягом п’яти місяців редакцією було отримано багато робіт з різних регіонів України.

Педагогічні працівники поділилися власним досвідом щодо розроблення та впровадження у навчально-виховний процес здоров’язбережувальних технологій.

Робота конкурсної комісії тривала понад два місяці. І нарешті переможців конкурсу визначено!

Перемогу здобули:

Перше місце — Наталія Корж, директор Ріпкинської гімназії Ріпкинської районної ради Чернігівської області.

Друге місце — Руслана Боднар, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель основ здоров’я Шепетівського НВК № 3 у складі «Загальноосвітня школа І–ІІІ ст. ім. Н. Рибака та ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою», Хмельницька область.

Третє місце —

Людмила Тепла, учитель початкових класів Вилянської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів, Вінницька область;

Ольга Савченко, заступник директора школи з виховної роботи Носачівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ст., Черкаська область.

Ознайомтеся докладніше з результатами конкурсу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46089

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9188

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1132

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді