Оголошено результати конкурсу «Упровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес»!

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Оголошено переможців конкурсу «Упровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес», що тривав з 28 січня по 17 червня 2013 року. Педагоги з усієї України надсилали свої роботи та ділилися власним професійним досвідом.

У січні 2013 року редакція журналу «Заступник директора школи» оголосила конкурс «Упровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес».

Протягом п’яти місяців редакцією було отримано багато робіт з різних регіонів України.

Педагогічні працівники поділилися власним досвідом щодо розроблення та впровадження у навчально-виховний процес здоров’язбережувальних технологій.

Робота конкурсної комісії тривала понад два місяці. І нарешті переможців конкурсу визначено!

Перемогу здобули:

Перше місце — Наталія Корж, директор Ріпкинської гімназії Ріпкинської районної ради Чернігівської області.

Друге місце — Руслана Боднар, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель основ здоров’я Шепетівського НВК № 3 у складі «Загальноосвітня школа І–ІІІ ст. ім. Н. Рибака та ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою», Хмельницька область.

Третє місце —

Людмила Тепла, учитель початкових класів Вилянської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів, Вінницька область;

Ольга Савченко, заступник директора школи з виховної роботи Носачівської загальноосвітньої школи І–ІІІ ст., Черкаська область.

Ознайомтеся докладніше з результатами конкурсу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Основи фінансової грамотності — дошкільникам

Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.
3932

Як скласти ефективний річний план роботи практичному психологу дошкільного закладу

І початківець, і досвідчений педагог може мати проблеми з плануванням своєї роботи. Наче рецепт простий — спершу обрати ключові завдання, а за ними й інші з’являться. Як визначити та візуалізувати завдання, щоб річний план був реальним та ефективним? Читаємо у статті
36461

Річний план практичного психолога: як узгодити вимоги МОН, запит школи та власний саморозвиток

Як скласти річний план роботи практичного психолога? Ключові пріоритети МОН, аналіз минулого року, планування саморозвитку та врахування запитів і завдань закладу освіти
44378

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81716

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді