Замовте БЕЗОПЛАТНО спецвипуск журналу «Практика управління закладом освіти» — «Типова інструкція з діловодства у ЗНЗ»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Редакція журналу «Практика управління закладом освіти» готує до друку спецвипуск «Типова інструкція з діловодства у ЗНЗ», присвячений одному з найважливіших нормативних документів у сфері діловодства.

Кожен, хто має справу з діловодством, розуміє, що правильне документування управлінської інформації та належна організація роботи з документами значно підвищують оперативність прийняття управлінських рішень і якість розв’язання робочих питань.

Саме тому на допомогу керівникам загальноосвітніх навчальних закладів редакція журналу «Практика управління закладом освіти» готує до друку спецвипуск, присвячений одному з найважливіших нормативних документів у сфері діловодства в таких закладах — Типовій інструкції з діловодства у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності, яка затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 28.08.2013 № 1239.

Окрім самого нормативного документа, на сторінках спецвипуску будуть подані рекомендації щодо ведення ділової документації, порядку її оформлення, визначення строків зберігання різних типів документів. Також керівникам загальноосвітніх навчальних закладів стануть у пригоді приклади оформлення різних видів документів, пам’ятки щодо складання наказів та протоколів.

Спецвипуск журналу «Практика управління закладом освіти» — «Типова інструкція з діловодства у ЗНЗ» — створений  для реальної допомоги у роботі керівникам загальноосвітніх навчальних закладів.

Звертаємо Вашу увагу на те, що цей спецвипуск буде БЕЗОПЛАТНО направлятись усім керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, які виявлять бажання його отримати.

Заповніть ЗАЯВКУ на отримання БЕЗОПЛАТНОГО примірника спецвипуску просто зараз!

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282503

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді