Триває обговорення Умов прийому до ВНЗ у 2014 році

Міністерство освіти і науки України ініціювало громадське обговорення проекту Умов прийому до вищих навчальних закладів України у 2014 році. У проекті визначено умови проведення вступної кампанії, що відбудеться наступного року.

У Міністерстві освіти і науки України повідомили про оприлюднення проекту Умов прийому до вищих навчальних закладів України у 2014 році. Обговорення документа триватиме до 25 жовтня 2013 року.

Згідно з проектом прийом заяв та документів від вступників триватиме з 1 по 31 липня. За результатами конкурсу буде сформовано рейтингові списки, які оприлюднять не пізніше 1 серпня.

У 2014 році вступники зможуть подавати заяви про участь у конкурсному відборі до вищого навчального закладу як у паперовому, так і в електронному вигляді.
Проектом передбачено, що кожен абітурієнт матиме право подавати заяви не більше, ніж до п’яти ВНЗ та не більше, ніж на три напрями підготовки в кожному з них.

«Вступник може подати заяву (заяви) в паперовій або в електронній формі не більше, ніж до п’яти  вищих навчальних закладів України та не більше, ніж на три напрями підготовки (на 3 спеціальності) про участь у конкурсному відборі  у кожному з вищих навчальних закладів. Заяви, подані вступником до вищого навчального закладу на певний напрям підготовки (спеціальність) за різними формами навчання вважаються фактом подання однієї заяви», — зазначено у документі.

Пропонуємо ознайомитися з проектом докладніше.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4289

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді