Американські вчені з університету Massachusetts Amherst провели дослідження, результати якого опубліковано в записках Національної академії наук. Проведений експеримент підтвердив, що денний сон допомагає дітям від трьох до п’яти років ліпше запам’ятовувати завдання та нову інформацію.
У рамках експерименту було досліджено поведінку 40 малюків. Автори дослідження стверджують, що їхні результати свідчать про критичну важливість денного сну для концентрації пам’яті та раннього навчання.
Коли дітям дозволяли спати після обіду, вони показували ліпші результати у візуально-просторових завданнях у другій половині дня й наступного ранку. Після такого відпочинку діти запам’ятовували на 10% більше інформації. Це пояснюється тим, що під час сну в їхньому мозку зростала активність у тих областях, що пов’язані з навчанням та засвоєнням нової інформації.
«Фактично ми перші, хто надав докази важливості денного сну для дітей дошкільного віку. Наше дослідження показує, що денний сон допомагає дітям запам’ятати те, що вони вчили», — розповіла керівник дослідження Реббека Спенсер.
Доктор Роберт Скотт-Джап з Королівського коледжу педіатрії та здоров'я дитини вважає, що якщо старшим дітям можна дозволяти пропускати денний сон, то малих дітей треба обов’язково до цього заохочувати. Він каже, що малюки кожен день отримують дуже багато інформації, адже постійно досліджують навколишній світ.
«Щоб підтримувати активність, їм потрібно 11-13 годин сну на день, що дає можливість їхньому активному розуму перепочинок та підзарядку. Ми знаємо, що денний сон може бути настільки ж важливим, як і нічний. Без нього вони будуть втомлені, забудькуваті й нездатні до концентрації», — вважає доктор.
Статті за темою
Усі статті за темоюНовий вимір професії вчителя: які компетентності є ключовими сьогодні
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
57745
Інструктажі з питань охорони праці для працівників закладу освіти
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
17608
Куточок охорони праці в закладі освіти
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
15012
Які обов’язки директора школи з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
7035
Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46143
